1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. استفاده از وسایل نقلیه عمومی با کارت شهروندی

استفاده از وسایل نقلیه عمومی با کارت شهروندی

21 اسفند 1393
  • 1

صبح روز 18 اسفند نخستین کیوسک اتوبانک بانک شهر در تهران واقع در خیابان پاسداران افتتاح شد.

در همین راستا قائمیان مدیر توسعه و فناروی بانک شهر در خصوص پروژه‌های این بانک اظهار داشت: یکی از خدمات مهم ما کارت‌های شهروندی یا سیتی بانک است که در کل شعب در حال توزیع و بهره‌برداری است که یکی از پروژه‌های مهم در سیستم بانکی محسوب می شود و علاوه بر آن شهرنت از جمله پروژه‌های بانک شهر است که امکان ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان را ایجاد می‌کند.

وی در خصوص پروژه اتوبانک گفت: اتوبانک پیش از این در شهر شیراز به بهره‌برداری رسیده بود امروز نیز در تهران، ‌تبریز، مشهد و ارومیه برای اولین بار افتتاح و بهره‌برداری شد استفاده از این پروژه به گونه‌ای است که شهروندان می‌توانند بدون خروج از اتومبیل خود از دستگاه‌های ATM استفاده کنند.

شهر هوشمند یکی از اهداف بانک شهر

حسین پورزرندی مدیرعامل بانک شهر در مراسم افتتاحیه نخستین اتوبانک شهر تهران گفت: مأموریت تشکیل بانک شهر همیاری و کمک مدیریت شهری است زیرا در سیستم بانکی به پروژه‌های شهری توجه کمتری می‌شود و کمتر از یک درصد از منابع بانکی به این پروژه‌ها اختصاص دارد در همین راستا بانک شهر یکی از اهداف جدید خود را تبدیل شهرها به شهری هوشمند می‌داند.

وی افزود: زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی شهر جلوگیری از تردد شهروندان برای انجام امور بانکی ایجاد شده است.

پورزرندی تصریح کرد: و در همین راستا اتوبانک و پیشخوان شهرنت از جمله پروژه‌هایی است که می‌تواند درجهت هوشمندسازی شهر تهران کمک بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل بانک شهر در خصوص کارت‌های شهروندی نیز اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با همیاری بانک مرکزی کارت‌های شهروندی را به کارتی مورد استفاده در کل ایران تبدیل کنیم تا از تعدد کارت‌ها در تهران و شهرستان‌ها بکاهیم و علاوه بر این با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهروندان می‌توانند با کارت شهروندی از تمامی وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

پورزرندی اظهار داشت: ۵۰۰ دستگاه کیوسک الکترونیکی و اتوبانک در کل شهرها جز برنامه‌های اصلی بانک شهر است.



نظرات

  • آفرین آفرین (21 اسفند 1393 ساعت 08:26)

    باید برنامه ریزی شود بطور کلی کارت ها جمع گردد نه اینکه کم شود ، دولت الکترونیک باید کاملا فعال شود نه دولت کارت ،