1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. محدودیت توزیع بنزین سوپر تا ماه اردیبهشت

محدودیت توزیع بنزین سوپر تا ماه اردیبهشت

31 فروردین 1394
  • 0

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به محدودیت توزیع بنزین سوپر در کشور تا اردیبهشت گفت : در عرضه بنزین معمولی و یورو 4 مشکلی نداریم.

شاهرخ خسروانی اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی ، همچنین تعمیرات اساسی در پالایشگاه امام خمینی شازند، در توزیع بنزین سوپر، تا اردیبهشت محدودیت داریم .

وی با تاکید بر این که در عرضه بنزین معمولی و یورو 4 مشکلی نداریم تصریح کرد: این محدودیت نیز مقطعی است و با پایان تعمیرات اساسی پالایشگاه امام خمینی برطرف می شود.وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی گاهی 103 میلیون لیتر بنزین در روز مصرف می شد افزود: واردات بنزین یورو 4 نیز افزایش داشته است و در اردیبهشت کاهش خواهد یافت.

خسروانی همچنین به بهره مندی شهرهای اهواز و آبادان از بنزین یورو 4 در خرداد امسال اشاره کرد و گفت: با بهره برداری کامل از واحد تصفیه بنزین پالایشگاه آبادان که هم اکنون در مرحله پیش راه اندازی است، بنزین یورو 4 در این دو شهر توزیع خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان این که بنزین یورو 4 موجود ،کفاف 8 کلانشهر را می دهد ، تصریح کرد: برای توزیع بنزین یورو 4 در شیراز هم در حال برنامه ریزی هستیم .

وی همچنین توزیع نشدن بنزین در شیراز را مشکل انتقال دانست و گفت امیدواریم بزودی این مشکل حل شود .



نظرات