1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. توضیحات پلیس راهور؛ جریمه دو برگی چیست؟

توضیحات پلیس راهور؛ جریمه دو برگی چیست؟

18 اردیبهشت 1396
  • 7

سرهنگ کرمی اسد رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا اظهار داشت: جریمه دو برگی نوعی از ابلاغ محسوب می شود که پلیس تخلف ارتکابی راننده را مشاهده کرده است.

 توضیحات پلیس راهور؛ جریمه دو برگی چیست؟

وی تصریح کرد: هنگامی که پلیس تخلفی را از سوی راننده مشاهده می کند نسبت به توقف و ایست خودرو دستور می دهد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا ادامه داد: با توجه به ایست دادن پلیس و عدم توقف خودرو از سوی راننده چه به صورت عمد و غیر عمد ماموران پلیس راهور از دو برگه استفاده می کنند و جریمه و تخلف در سوابق راننده متخلف درج خواهد شد.

کرمی اسد گفت: در این حالت پلیس نسبت به صدور برگه جریمه با درج مشخصات خودرو شامل پلاک، رنگ، زمان و مکان تخلف و میزان جریمه اقدام می‌کند.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در پایان، بیان کرد: در جریمه های دو برگی راننده به این علت که به فرمان ایست پلیس توجه نکرده به میزان 400 هزار ریال جریمه می شود که این جریمه از جریمه تخلف مرتکب شده جدا است.

منبع : ایران جیب



نظرات

  • یوسف یوسف (11 خرداد 1399 ساعت 14:16)

    من بدون اینکه متوجه بشم و پلیس یا دستور ایست اونو ببینم جریمه دوبرگی شدم و فقط از طریق پیامک متوجه این موضوع شدم.این خیلی بی انصافیه

  • امید امید (15 بهمن 1398 ساعت 19:45)

    سلام من امروز جریمه شدم الان پیامک آمد برام
    درصورتی که اصلا نرفتم داخل خیابان
    مگه میشه 2446

  • ابوالفضل ابوالفضل (25 مهر 1398 ساعت 23:48)

    سلام متاسفانه ما هیچگونه سفری در آن تاریخ به اون شهر نداشتیم ولی برای ما دوبرگی صادر شده خواهشا دوستان راهنمایی رانندگی تو نوشتن شماره پلاک بیشتر دقت کنید ما که راضی نیستیم الکی باید ۱۳۵۰۰۰ پرداخت کنیم برای خلافی انجام نداده خدا ازتون بگذره که وقتی نمیدونید الکی شماره پلاک یاداشت میکنید متاسفانه به اعتراضم رسیدگی نمیشه که بخواهیم اعتراض بزنیم

  • سعید سعید (20 اردیبهشت 1396 ساعت 14:41)

    متاسفانه از قوانین سو استفاده میشود و دستاویزی برای بهانه گیری از مردم و جریمه کردن بی مورد و گزاف آنها به منظور تامین بودجه شده است . کاش اجرای قوانین در جهت تسهیل و تسریع تردد و سلامتی شهروندان بود.

  • شهروند شهروند (19 اردیبهشت 1396 ساعت 13:38)

    به این نوع تفکر پلیس مالی و اعتباری گویند صرفا نه بخاطر فرهنگ سازی در رانندگی بلکه بخاطر وصول سهمیه عوارض مینویسند والا میشود در ایست بازرسی بعدی ایشون را بهش تذکرداد یا جریمه کرد.

  • لحمد لحمد (18 اردیبهشت 1396 ساعت 22:18)

    وای بر مملکتی که پلیسش فقط و فقط به جای وظیفه اصلیش پول در آوردن باش میگید نه نظرسنجی کنید از مردم تا مردم دیدگاه خودشون نسبت به پلیس راهور اعلام کنند

  • بسیجی رزمنده بسیجی رزمنده (18 اردیبهشت 1396 ساعت 20:37)

    یه زمانی میگفتن مامورها رو بیشتر میکنن اینه ها ،بلاخره نمر دیم وبهانه های این شکلی روهم می بینیم کسی نیست بگه تخلفات هزاران میلیاردی تکلیفش چی میشه ،یانکنه قانون فقط مال ملت وضعفاست .....این آقاپلیس بازی بهانه چاپیدن مردمه واین هم یه نوع راه زنی است عزیزم،برید سراغ آقازاده ها .......شرم آوره