1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. موافقت پلیس راهور ناجا با درخواست شماره گذاری خودروها توسط کرمان موتور

موافقت پلیس راهور ناجا با درخواست شماره گذاری خودروها توسط کرمان موتور

20 تیر 1396
  • 0

توجه به اعلام آمادگی شرکت کرمان موتور درزمینهٔ ارائه خدمات مناسب و بررسی‌های معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، پلیس راهور با درخواست کرمان موتور مبنی بر شماره‌گذاری خودروهای هیوندایی این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید موافقت کرد.

پلیس راهور ناجا با درخواست شرکت کرمان موتور برای انتقال واحد شماره‌گذاری از تهران به منطقه اقتصادی ارگ جدید موافقت کرد تا ازاین‌پس خودروهای وارداتی کرمان موتور که محصولات هیوندایی کره جنوبی را شامل می‌شود، در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شماره‌گذاری گردد.

 موافقت پلیس راهور ناجا با درخواست شماره گذاری خودروها توسط کرمان موتور

درگذشته خودروهای وارداتی در تهران شماره‌گذاری شده و به اقصی نقاط ایران حمل می‌شد اما برای کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده نهایی شرکت کرمان موتور در تاریخ 22 خردادماه سال جاری از راهنمایی و رانندگی درخواست کرد تا واحد شماره‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید دایر شود که معاونت محترم فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا با این درخواست موافقت کرده است.

اظهار امیدواری می شود که با توجه به تولید بیش از 100 هزار خودرو در ارگ جدید برای شماره گذاری خودروهای تولیدی نیز راهنمایی و رانندگی اقدام به استقرار واحد شماره گذاری در ارگ جدید نماید .

در نامه ارسالی از سوی معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا به سردار جانشین پلیس راهور ناجا آمده است که با توجه به اعلام شرکت کرمان موتور در رابطه با ارائه دفتر مناسب برای این مهم و همچنین وجود خودروهای دپو شده زیاد در منطقه ارگ جدید این معاونت آمادگی لازم برای اعزام مدیر فنی دائم به منطقه را دارد.

با توجه به این تفاسیر جانشین محترم پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در تاریخ 17 تیرماه سال جاری با این پیشنهاد موافقت کرده است. با این شرایط ازاین‌پس خودروهای وارداتی در منطقه ارگ جدید مورد بازدید و تائید کارشناسان نیروی راهنمایی و رانندگی قرار خواهد گرفت و بعد از شماره‌گذاری به دست مصرف‌کننده نهایی خواهد رسید.



نظرات