1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تاکسی های جدید، در راه ناوگان تاکسیرانی کشور

تاکسی های جدید، در راه ناوگان تاکسیرانی کشور

20 آذر 1395
  • 1

چند سالی است که بحث بروزرسانی ناوگان تاکسیرانی کشور مطرح شده است و امروز شاهد هستیم که برخی خودروهای وارداتی با آلایندگی به مراتب کمتر از خودروهای تولید داخل وارد این ناوگان حمل و نقل عمومی شده اند.

 تاکسی های جدید در راهند

تویوتا کمری و کمری هیبرید، کرولا، راو۴، هایس، رنو سفران، فلوئنس، هیوندای اکسنت و… جز خودروهای به نسبت لوکسی حساب می شوند که این روزها خدمات خود را بیشتر در قالب تاکسی های دربستی به مسافران ارائه می دهند. حال بعد از ورود این خودروها در نقش تاکسی به جاده های کشور، نوبت به دو خودروی دیگر از خانواده های تویوتا و رنو رسیده است. تویوتا پریوس نسل جدید به عنوان یک خودرو هیبریدی با مصرف سوخت حدود ۳٫۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، می تواند با عرضه تیراژ بالا در ناوگان تاکسیرانی، نقش موثری در به روزرسانی این بخش از حمل و نقل عمومی داشته باشد و کمکی به وضعیت آلودگی هوای کلانشهرها بکند.

 تاکسی های جدید در راهند

خودرو بعدی رنو سیمبل است که در نسخه اتوماتیک به مسافران خدمات ارائه می کند و به عنوان یک خودرو بنزینی به نسبت کم مصرف با استهلاک کم، در ناوگان تاکسیرانی به خدمت گرفته می شود. هنوز زمان دقیقی از حضور این خودروها در ناوگان تاکسیرانی اعلام نشده است.

منبع:اسب بخار



نظرات

  • ناشناس ناشناس (20 آذر 1395 ساعت 14:03)

    چقدر بد بختیم ما که هیوندا اکسنت زپرتی باید جزو ماشینای لوکس حساب بشه!!!