1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. خدمات ۲۴ ساعته به مالکین خودروهای رنو در تهران توسط نگین خودرو

خدمات ۲۴ ساعته به مالکین خودروهای رنو در تهران توسط نگین خودرو

10 شهریور 1394
  • 0

شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو در ایران جهت رفاه حال مشتریان این برند اصیل و اروپایی از سه اقدام جدید این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد.

بر اساس اعلام واحد خدمات پس از فروش نگین خودرو با آغاز به کار مرکز امداد نگین مشتریان رنو در تهران جهت دریافت خدمات امدادی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره تلفن 734551 تماس حاصل نمایند.

بر اساس اعلام این واحد، حمل خودرو با هماهنگی مرکز امداد نگین صورت می‌گیرد و از کلیه متقاضیان درخواست شده است از حمل خودرو بدون اطلاع و اخذ مجوز خودداری نمایند.

همچنین شرکت نگین خودرو خدمات "سرویس در محل" را جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان شهر تهران و جلوگیری از اتلاف وقت راه‌اندازی کرد.

این خدمات شامل ارائه سرویس دوره‌ای خودروهای رنو مطابق چک‌لیست استاندارد رنو فرانسه است که توسط تکنسین‌های مجرب شرکت انجام خواهد شد و هزینه‌های قابل پرداخت صرفا طبق فاکتورهای نمایندگی مرکزی و بدون هزینه ایاب و ذهاب خواهد بود.

خدمات "سرویس در محل" با حفظ گارانتی خودروی مشتریان، از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر قابل انجام است.

این طرح برای کلیه مشتریان اعم از دارای گارانتی و فاقد گارانتی معتبر است و متقاضیان می‌توانند از طریق شماره‌های 734551-021 و 09190844599 و یا آدرس ایمیل vipservice@neginkhodro.com درخواست‌های خود را اعلام کنند.

علاوه بر این بر اساس اعلام واحد خدمات پس از فروش نگین خودرو، جهت رفاه حال مشتریان و اطمینان از انتقال خودروی خود به نمایندگی‌های مجاز شرکت نگین خودرو، این شرکت اقدام به عقد قرارداد همکاری با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت شبانه‌روزی کرد که با شماره تلفن سراسری 09629 پاسخگوی مالکان این خودروی اصیل و اروپایی خواهد بود.



نظرات