1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. مدیران خودرو مسافران چین را راهی کرد

مدیران خودرو مسافران چین را راهی کرد

14 شهریور 1396
  • 4

افراد خوش شانسی که در قرعه کشی خرید خودرو از مدیران خودرو برنده جایزه سفر به چین شده بودند، دیروز با حضور مسئولین این شرکت به سمت چین راهی شدند.

مدیران خودرو مسافران چین را راهی کرد

برندگان این قرعه کشی از میان افرادی که خودروهای مدیران خودرو را خریداری کرده بودندانتخاب شده و به مدت یک هفته با میزبانی مدیران خودرو عازم کشور چین شدند.

اکثر برندگان این مسابقه در مصاحبه با خبرنگار ما به این نکته تاکید داشتند که در هنگام خرید از وجود چنین مسابقه ای بی اطلاع بودند و بعد از اینکه در روز تحویل خودرو بابنر تبریک مواجه شدند بسیار شگفت زده شده بودند. به اعتقاد این خریداران این اتفاق باعث شده تا اعتماد مشتریان به مدیران خودرو دوچندان شود. یکی از برندگان در ادامه مصاحبه افزود که “من به هیچ عنوان از این برنامه خبر نداشتم و نکته جالب برایم این است که مدیران خودرو به صورت عادلانه قرعه کشی کرده است و من را که بدون هیچ اطلاعی در قرعه کشی شرکت داده شده بودم را به عنوان برنده اعلام کرده است، این مساله باعث شد تا من به صداقت این شرکت اعتماد بیشتری پیدا کنم.”

مسافران مدیران خودر در این سفر یک هفته ای از دو شهر چین دیدن خواهند کرد و هفته آینده به تهران باز خواهند گشت.



نظرات

  • فرزاد فرزاد (14 شهریور 1396 ساعت 20:03)

    انشاءالله یه روزی به سلامتی همه تولیدکنندگان چینی از ایران تشریف ببرند و اگه خواستند این دوتا کارگاههای گاریسازی وطنی رو هم به عنوان سوغاتی از ایران ریشه،کن کنند و ما رو خوشحال بنمایند،

  • کاوه کاوه (14 شهریور 1396 ساعت 16:07)

    مادامی که خودرو های وطنی بی کیفیت و تکراری و ناایمن هستند و خودروهای درست حسابی رو هم فقط قشر خاصی میتونن بخرن امثال بنده هم مجبورن ماشین چینی سوار شن و پیه بیست درصد افت قیمت رو به تنشون بمالن

  • محمدرضا محمدرضا (14 شهریور 1396 ساعت 13:59)

    افت قیمت بسیار زیاد،خدمات پس از فروش وتامین قطعات فاجعه بار،دست دوم ام وی ام رو هم کسی نمی خره .

  • کیومرث کیومرث (14 شهریور 1396 ساعت 10:51)

    سفر بی خطر، با توجه به افت قیمت وحشتناک محصولات مدیران خودرو مشتری فقط موقع فروش خودرو متوجه خواهد شد به چه میزان متضرر شده است.