1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. انحراف به چپ در جاده توقیف 72 ساعته دارد

انحراف به چپ در جاده توقیف 72 ساعته دارد

15 شهریور 1394
  • 0

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا از تشدید برخورد با تخلف انحراف به چپ خودروها خبر داد و گفت: برابر ابلاغیه صادره خودرو این دسته از رانندگان که برای خود و سایر رانندگان خطرآفرین هستند ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

سرهنگ محمدحسین حمیدی اشاره به اینکه سفرهای تابستانی همچنان در روزهای پایانی شهریور رو به افزایش است، افزود: برابر آخرین آمارها واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ ناشی از عجله و شتاب مهمترین علل حوادث رانندگی در چند روز گذشته بوده است.

وی از ابلاغیه ویژه به ماموران پلیس‌ راه کشور برای برخورد با رانندگان پرخطر در روزهای پایانی شهریور خبر داد و گفت: خودرو رانندگانی که با سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ موجب ایجاد خطر برای خود و سایر رانندگان شود قطعا بدون اغماض ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

رئیس پلیس‌ راه راهور ناجا به وضعیت استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه سال گذشته و امسال کاهش تصادف داشته است ولی به دلیل افزایشی که در سال ۹۲ داشته است هنوز نتوانسته افزایش سال ۹۲ را جبران کند.

وی افزود: بر این اساس طی جلسه‌ای برنامه‌ریزی برای تداوم کاهش تصادفات در کرمانشاه صورت گرفت.

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا یکی دیگر از موضوعاتی که در بازدید امروز مورد بررسی قرار گرفت سفرهای اربعین بود و با توجه به تجربیات سال گذشته پیش‌بینی می‌شود حجم سفرهای زمینی به کربلا در سال جاری در صورت بازگشایی مرز خسروی افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین موضوع جابجایی زائران با تمام توان بخش خصوصی در این استان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد. همچنین مقرر شد با توجه به پیش‌بینی حجم بالای ترددها، تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران در توقف‌های طولانی پیش‌بینی شود.

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا در پایان تاکید کرد: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و تلفن گویای ۱۲۰ در کنار سایت www.rahvar120.ir آماده اعلام آخرین وضعیت راه‌ها و محدودیت‌های تردد و ترافیک محورهاست لذا رانندگان حتما با این امکانات فراهم شده مسیر مناسب و زمان مناسب را برای سفر خود درنظر بگیرند.



نظرات