1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. طرح امداد نوروزی کرمان موتور

طرح امداد نوروزی کرمان موتور

23 اسفند 1393
  • 1

مدیرعامل شرکت کرمان موتور گفت: در راستای توسعه امکانات و ارتقای شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان کرمان موتور، طرح ارائه خدمات امدادی در ایام نوروز از 26 اسفندماه جاری آغاز می شود.

در این مراسم که با تحویل ناوگان امدادی به نمایندگان منتخب شرکت کرمان موتور همراه بود، با اعلام این خبر گفت: این طرح با مشارکت امداد خودرو رفاه ایرانیان و در سراسر کشور اجرا خواهد شد و تا پایان روز 14 فروردین سال 94 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارائه خدمات در سریع زمان ممکن، اظهار داشت: در عین حال بیش از 80 نمایندگی این شرکت در سراسر کشور به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهند بود.

همچنین، کامران شاکری مدیرعامل شرکت بم خودرو (عامل ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور) با ارائه جزئیاتی در مورد شبکه امداد جاده ای سراسری کرمان موتور اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات سریع و مناسب به مشتریان، بیش از 70 دستگاه خودرو امداد برای تقویت ناوگان امدادی شبکه نمایندگی های این شرکت به چراغ گردان، سیستم ردیاب، مجوز آرم و علائم تردد، تجهیزات و ابزار خودروهای امدادی، لباس متحدالشکل و دستگاه تهیه عیب یاب کامپیوتری تجهیز شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای پرسنل امدادگر این شرکت افزود: لیست قطعات ضروری و پر مصرف برای امداد نوروزی نیز در اختیار شبکه نمایندگی ها قرار گرفته و علاوه بر این برای سرویس دهی بهتر به مشتریان واحد تأمین قطعات تا پایان تعطیلات به صورت شیفت حضور خواهند داشت.

شاکری تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به امدادخواهان، هماهنگی های لازم با سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس بعمل آمده و بیش از 100 پایگاه ثابت امداد جاده ای در معابر پرتردد نیز برای بالا بردن سرعت ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور مستقر شده است.

وی با هشدار به مشتریان شرکت کرمان موتور در خصوص امداد خودروهای فاقد مجوز، گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا خدمات سریع و به موقع را به مشتریان ارائه دهیم و به همین دلیل از مسافران نوروز تقاضا می کنیم تا از برقراری تماس با امدادخودروهای متفرقه به جز شرکت های کرمان موتور و رفاه ایرانیان پرهیز کنند.

مدیرعامل بم خودرو گفت: مرکز تماس شرکت بم خودرو و امداد خودرو رفاه ایرانیان با شماره تماس 64026-021 ، سامانه پیامکی و USSD با کد دسترسی *2034*4#آماده دریافت تماس های مشتریان در ایام نوروز خواهد بود.

در این مراسم، علاوه بر تحویل ناوگان امداد جاده ای و آغاز به کار رسمی امداد جاده ای سراسری کرمان موتور، ضمن تقدیر از نمایندگی های برتر حوزه فروش و خدمات پس از فروش، از نمایندگی های حائز بیشترین درصد رضایت مشتریان تقدیر شد.



نظرات

  • آفرین آفرین (23 اسفند 1393 ساعت 06:43)

    خودم بشخصه در ایام تعطیلات نوروزی تهران را به تمام دنیا ترجیح می دهم ، خلوت ، پاک ، آرام و عاری از هرگونه ناخالصی ، ولی دوستان که مسافرت می روند بطور کلی از تمامی امداد رسان تشکر می کنند .