1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. حضور جگوار در نمایشگاه خودرو تهران؟!

حضور جگوار در نمایشگاه خودرو تهران؟!

19 آبان 1395
  • 2

حال که قرار است نمایشگاه بین المللی خودرو تهران بعد از چند سال وقفه با نام و نشانی قدیمی به شهر آفتاب بیاید، اکثر شرکت های خودروساز و واردکننده برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

 جگوار در نمایشگاه خودرو تهران

در میان این شرکت ها گاهی نام برخی برندهایی شنیده می شود که اولین حضور خود را در بازار ایران تجربه می کنند. برخی شنیده ها حاکی از آن است که حضور مستقیم برخی کمپانی باعث می شود تا بازدیدکنندگان ایرانی بتوانند تا حد قابل توجهی دستاوردهای خودروسازان جهانی را از نزدیک لمس کنند. در این میان، احتمالا برند جگوار هم برای اولین به نمایشگاه بین المللی خودرو تهران می آید و به عنوان یک انگلیسی تمام عیار محصولات خود را به نمایش می گذارد و برنامه فروشش را برای بازار ایران اعلام می کند. در حال حاضر یکی از واردکنندگان مطرح کشور، در حال اخذ مجوزهای ورود این خودروها به جاده های ایران بوده و در یکی از پرترددترین مناطق تهران، شوروم مرکزی خود را برگزیده است. جگوار XF، XE و XJ جز گزینه های احتمالی این برند برای بازار ایران است که احتمالا قیمتی بیش از ۳۲۰ میلیون تومان را دارند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، لوازم و تجهیزات وابسته، بیست و ششم الی بیست و نهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • shaahin shaahin (9 آذر 1395 ساعت 20:40)

    آقای Sam شما که اطلاعات نداری لطفاً اظهار نظر نفرمایید. جگوار و رنج روور چند ساله توسط شرکت هندی به نام تاتاموتورز خریداری شده و دیگه این ماشین ها انگلیسی به حساب نمی آیند. وگرنه قانون عدم واردات خودروهای بریتانیایی متاسفانه همچنان پابرجاست.

  • Sam Sam (20 آبان 1395 ساعت 11:25)

    تاریخ نشان داده ظلم و ستم و استعمار انگلستان در قبال مردم و سرزمین ایران همواره بیشتر از آمریکا بوده ولی نمیدونم چرا واردات خودروهای تولید آمریکا و یا حتی مونتاژ آمریکا که قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارند و قشر بیشتری از مردم ایران می تونن بخرن ممنوع میشه ولی واردات خودروهای لوکس و خاص و گرانقیمت انگلیسی آزاد میشه ؟؟؟