1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. فراخوان خودروهای شرکت تویوتا در ایران توسط ایرتویا

فراخوان خودروهای شرکت تویوتا در ایران توسط ایرتویا

22 تیر 1393
  • 0

تویوتا کرولا 2014 با موتور 2000CC

به اطلاع کلیه دارندگان محترم خودروهای تویوتا می رساند شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا موتور کورپوریشن در ایران حسب اعلام کمپانی اخیرالذکر اقدام به فراخوان رفع عیب خودروهای تویوتا نموده است.

اگرچه بر اساس سیاستهای جهانی کمپانی تویوتا ارائه خدمات رفع عیب صرفاً جهت خودروهای وارداتی توسط نمایندگی رسمی به صورت رایگان انجام می شود از تمامی دارندگان خودروهای تویوتا در ایران، اعم از خودروهای دارای گارانتی و فاقد گارانتی ایرتویا دعوت می شود در این فراخوان شرکت نموده و از وضعیت خودروی تحت اختیار خود آگاه شوند.

شرکت ایرتویا علاوه بر تعهدات ذاتی خود به منظور کمک به مالکانی که خودروهای خود را از وارد کنندگان متفرقه و فاقد گارانتی خریداری نموده اند آمادگی دارد ضمن استعلام وضعیت خودروی مربوطه در خصوص تشخیص ایراد و رفع آن اقدام نماید. لذا از کلیه دارندگان خودروهای تویوتا اعم از خودروهای شرکتی و متفرقه دعوت می شود با مراجعه به سامانه شرکت ایرتویا به آدرس www.irtoya.com و یا شرکت توسعه خدماتی بازرگانی اریتا به آدرس www.arita.irtoya.com نسبت به درج اطلاعات موردنیاز در قسمت "ثبت نام در فراخوان" از منوی "خدمات پس از فروش" اقدام نمایند.

بدیهی است این شرکت پس از بررسی شمول و یا عدم شمول هر خودرو را به مالک آن گزارش و در صورت وجود ایراد فنی از مالکان محترم جهت رفع عیب دعوت به عمل می آید.


منبع ایرتویا


نظرات