1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. مصوبه جدید قیمت محصولات ایران خودرو , قیمت 206 و سمند تغییرمیکند

مصوبه جدید قیمت محصولات ایران خودرو , قیمت 206 و سمند تغییرمیکند

4 مرداد 1395
  • 4


مصوبه جدید ایران خودرو برای قیمت‌گذاری پژو ۲۰۶ و سمند


در جدیدترین مصوبه‌ای که طی ۲ روز گذشته از سوی گروه صنعتی ایران‌ خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت ابلاغ شده است، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب و یورو ۴ بهینه ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

این در حالی است که اواخر خرداد امسال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با همین امکانات و همچنین با تهویه اتوماتیک، آینه جانبی و شیشه‌ بالابر عقب برقی ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود. به این ترتیب در قیمت‌گذاری جدید این خودرو، قیمت تغییری نداشته اما حذف تهویه اتوماتیک، آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی اتفاق افتاده که در واقع به معنی افزایش قیمت این خودرو است. زیرا خریداران برای برخورداری از این امکانات باید پول اضافه‌ای را پرداخت کنند.


 مصوبه جدید ایران خودرو برای قیمت‌گذاری پژو ۲۰۶ و سمند



همچنین در ابلاغیه جدید ایران‌ خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت، قیمت سمند ال‌ایکس بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو ۴ بهینه ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. این در حالی است که اواخر خرداد ماه قیمت این محصول با احتساب رینگ فولادی ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مشخص شده بود. به این ترتیب در قیمت‌گذاری جدید سمند شاهد حذف رینگ فولادی هستیم.

 مصوبه جدید ایران خودرو برای قیمت‌گذاری پژو ۲۰۶ و سمند



قرار بود قیمت‌های تعیین شده در خردادماه از ابتدای تیرماه اعمال شود اما حالا در ابلاغیه جدید عنوان شده که تاریخ اجرای قیمت مصوب جدید متعاقباً ابلاغ خواهد شد. پیش از مصوبه خرداد ماه ایران خودرو، قیمت سمند LX مالتی پلکس ۳۰ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۶ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان و پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۳۰ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان بود که البته این قیمت ها مشمول کارت طلایی رایگان و دستگاه رهیاب رایگان نیز می‌شد.

به این ترتیب قیمت این محصولات ایران خودرو در حالی طی دو مرحله تغییر کرده که هر بار یک سری از امکانات خودروها حذف شده است. در عین حال، قیمت محصولات ایران خودرو ابتدای امسال در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث افزایش یافته بود.

قیمت تولیدات ایران خودرو در حالی طی چهار ماه امسال دستخوش تغییر شده که شورای رقابت قیمت دقیقی برای این محصولات تعیین نکرده و خریداران این خودروها همچنان سردرگم هستند.

 

منبع:دنیای خودرو



نظرات

  • رضا رضا (6 مرداد 1395 ساعت 14:29)

    عجب اعتماد به نفسی داره ایران قوطی ساز!

  • حمید حمید (5 مرداد 1395 ساعت 14:34)

    لطفا بوقش رو هم بردارید جدا بصورت آپشن بفروشید

  • رسول فرخی رسول فرخی (5 مرداد 1395 ساعت 08:01)

    اخی چقدر مظلومیم ما .

  • مشتری مشتری (4 مرداد 1395 ساعت 21:32)

    سلام . بر اساس تجربه ای که دارم به این نتیجه رسیده ام که ایران خودرو اگر خودروئی را ارزون کنه بیش از مبلغ ارزون شده از آبشنهای خودرو می دزدد .