1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. آغاز طرح بازدید رایگان ایران خودرو

آغاز طرح بازدید رایگان ایران خودرو

3 اسفند 1393
  • 2

علی نمکین در گفت‌وگویی اظهار کرد:‌ طرح بازدید رایگان قبل از سفر خودروهای ایران خودرو از روز گذشته آغاز و تا چهاردهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح مربوط به خودروهای تولیدی از دوم اسفند ماه سال 1383 به این سوست، خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از 20 بخش خودرو مورد بررسی و بازدید رایگان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: چرخ‌های عقب و جلو، چراغ‌های عقب (ترمز راهنما دنده عقب) چراغ‌های پشت آمپر و چراغ‌های جلو، آب باتری و سر باتری‌ها، برف پاک کن‌ها، بخاری، تسمه دینام و کولر، بازدید روغن موتور و فیلترها (هوا رو روغن)، روغن گیربکس و دیفرانسیل از جمله بخش‌های خودرو است که مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی افزود: فرمان و کمک فنرها، گردگیر پلوس‌ها (گروه پژو)، کنترل و آزمایش کلاچ، کمربند ایمنی، موتور (روغن‌ریزی)، عملکرد فن‌ها، تنظیم باد چرخ‌ها و زاپاس، روغن هیدرولیک فرمان، لنت ترمز و رگلاژ ترمز دستی، دسته موتورها و رادیاتور (از نظر نشتی آب) نیز از جمله بخش‌هایی است که مورد بازدید رایگان قرار خواهد گرفت.

نمکین با بیان اینکه این طرح پیش‌زمینه‌ای برای آغاز طرح امداد نوروزی است که از اواخر اسفند ماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: در طرح بازدید قبل از سفر، در صورتی‌که خدمت مورد نظر خارج از محدوده گارانتی باشد، هزینه و اجرت تعمیر و تعویض قطعه دریافت خواهد شد.

منبع ایسنا


نظرات

  • آرش فری آرش فری (4 اسفند 1393 ساعت 13:51)

    تست چراغ ها، آب، باتری، برف پاکن ها، تسمه ها، روغن ها و فیلتر ها در پارکینگ خانه هم می تونه در 5 دقیقه توسط راننده انجام بشه. تست فنی و موتور هم با هزینه نهایت 30 هزار در مکانیکی کمتر از یک ساعت طول می کشه. حالا یک روز از کار و زندگی بزنی بری پشت صف وایسی که حالا احتمالا یه ایرادی هم پیدا کنن که یه فاکتور شیرین بنویسن براتون که نون شب عید کارمندا هم دربیاد.گول رایگان بودن نخورید.

  • آفرین آفرین (3 اسفند 1393 ساعت 20:48)

    اگر واقعا اینکارها را انجام میدهند آنهم مجانی ! دستشان درد نکند خیلی هم ممنون