1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. محورهای خروجی تهران تا ساعاتی دیگر دچار ترافیک سنگین می شود

محورهای خروجی تهران تا ساعاتی دیگر دچار ترافیک سنگین می شود

27 اسفند 1393
  • 1

 محورهای خروجی تهران تا ساعاتی دیگر دچار ترافیک سنگین می شود

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان تهران با اشاره به اینکه فعلا ترافیک محورهای خروجی استان سنگین نیست اما پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر ترافیک افزایش یابد از برنامه‌ریزی برای مسافران نوروزی در راستای انجام فعالیت‌های راهداری توسط مسافران خبر داد.

فرشاد اسکندری در گفت‌وگویی اظهار داشت: وظیفه ادارات کل راه و شهرسازی پاسخگویی به شکایات مسافران و رفع نواقص جاده‌ها است.

وی ادامه داد: تا پیش از این مردم و مسافرانی که در جاده‌ها بودند برای گزارش مشکلات و ایرادات جاده‌ها فقط با برقراری تماس با مرکز مدیریت راه‌ها گزارش ایراد را انجام می‌دادند اما نوع ایراد مشخص نبود ضمن آنکه راهداران به صورت دقیق محل ایراد در جاده را شناسایی نمی‌کردند.

وی ادامه داد: به تازگی نرم‌افزاری تهیه کرده‌ایم که مردم به راحتی بتوانند گزارش نواقص و ایرادات جاده‌ها را برای مرکز مدیریت راه‌ها ارسال کنند.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان تهران افزود:‌این نرم‌افزار امروز تکمیل شده است و مسافران نوروزی می‌توانند آن را از طریق سایت اینترنتی WWW.IRAN RAHYAR.IR دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کند.

اسکندری افزود:‌ مسافران به محض مشاهده ایرادات فنی جاده‌ها اعم از مشکلات تیرهای روشنایی، گاردریل‌ها، چاله، نواقص تابلوهای راهنمایی و رانندگی و از این قبیل این ایرادات را از طریق همان نرم‌افزار و با تلفن همراه خود عکسبرداری کرده و توسط نرم‌افزار مذکور برای ما ارسال می‌کنند.

وی بیان کرد:‌بدین ترتیب گزارش کامل ایراد جاده و موقعیت مکانی آن که از طریق GPS مشخص می‌شود برای راهداران روشن خواهد شد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان تهران تاکید کرد:‌بسته به میزان اهمیت این ایراد وعده می‌دهیم کمتر از 48 ساعت برای رفع ایراد رسیدگی کنیم.

وی افزود:‌بدین ترتیب مسافران نوروزی خود راهدار افتخاری ما می‌شوند و ما نیز ملزم به این هستیم که به سرعت این ایراد را رفع کنیم.

اسکندری تاکید کرد:‌اگر ایراداتی که توسط مسافران شناسایی و گزارش می‌شود درجه اهمیت بالایی داشته باشد حتما از آنها قدردانی خواهد شد.

افزایش ترافیک جاده‌های خروجی استان تهران تا ساعاتی دیگر

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های استان تهران بیان کرد: فعلاً هنوز محورهای خروجی استان تهران ترافیک چندانی ندارد و ترافیک در این محورها روان است.

وی اضافه کرد:‌پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر که ادارات و مدارس تعطیل خواهند شد بار ترافیکی محورهای خروجی استان تهران افزایش یابد.

اسکندری بیان کرد: از طریق سیستم مرکزی مدیریت راه‌ها همه جاده‌های استان تهران مانیتورینگ می‌شود ضمن آنکه گشت‌های راهداری در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسافران زمان سفر و زمان رانندگی تا رسیدن به مقصد را جزو سفر بدانند اظهار داشت: از مسافران خواهشمندیم با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و آرامش خاطر در این ایام رانندگی کنند.



نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (29 اسفند 1393 ساعت 11:59)

    عاغایان و خانم هاییی عزیزم .سال نوتون پیشاپیش مبارک