1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی تا اطلاع ثانوی متوقف شد

اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی تا اطلاع ثانوی متوقف شد

6 مهر 1395
  • 0

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به واسطه ازدحام مراجعه‌کنندگان به مراکز معاینه فنی فعلا‌ً اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی متوقف شد.

سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: به دلیل ازدحام موجود برای دریافت کارت معاینه فنی خودرو و نگرانی‌هایی که از سمت مردم وجود دارد، فعلاً اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی متوقف شد.

وی افزود: این طرح که از ابتدای مهرماه آغاز شده بود و حالا متوقف شد در آینده با شرایط جدیدتر مجدداً توسط پلیس اعلام می‌شود.

سردار حسینی در پاسخ به این سؤال که شرایط افرادی که تا کنون توسط دوربین‌ها جریمه شده‌اند، چه می‌شود، گفت: این جریمه‌ها بر روی سوابق تخلف‌ خودروهای مذکور اضافه نخواهد شد.

پیش از این در تاریخ 31 شهریور رییس پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرده بود که طرح LEZ و جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی از شهریور ماه در محدوده طرح زوج و فرد به وسیله دوربین‌ها آغاز شده بود اما این روند به شکل ارشادی بوده و نیازی به پرداخت مبلغ جریمه از سوی رانندگان وجود نداشت.

وی همان زمان گفته بود که برابر تصمیمات اتخاذ شده از مهرماه خودروهای فاقد معاینه فنی به وسیله دوربین‌های کنترل محدوده زوج و فرد جریمه شده و مبلغ جریمه نیز باید پرداخت شود و دیگر حالت ارشادی ندارد، بر همین اساس افراد متخلف می‌بایست مبلغ 500 هزار ریال جریمه را پرداخت کنند.

منبع:فارس



نظرات