1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. طرح آمادگی امداد خودرو ایران ویژه عید فطر

طرح آمادگی امداد خودرو ایران ویژه عید فطر

23 تیر 1394
  • 0

طرح وی‍ژه امداد تعطیلات عید سعید فطر با ۱۶۴۳ ناوگان امداد خودرویی از روز چهارشنبه ۲۴ تیرماه آغاز و تا ساعات پایانی روز دوشنبه ۳۰ تیرماه در تمامی شهرها وجاده های کشور ادامه خواهد داشت.

استقرار نیروهای متخصص امدادی در جاده ها، نیروهای ستادی در مراکز تماس و بازرسین محسوس و نامحسوس، به صورت شبانه روزی از تمهیدات این طرح است که در صورت درخواست هموطنان به یاری ایشان بشتابند.

برمبنای این گزارش، شرکت امدادخودرو ایران با دارا بودن تعداد ۱۶۴۳ اکیپ شیفت در این طرح اعم از خودروهای امدادبالینی مجهز، ناوگان حمل استاندارد، ناوگان سرویس در محل با سبد قطعات بیشتر، ناوگان موتورسوار و با بهرمندی از کارشناسان مجرب در مراکز تماس، پاسخ گوی هموطنان عزیز در روزهای تعطیل عید فطر و بصورت شبانه روزی است.

باتوجه به پیش بینی ترافیک سنگین ناشی از مسافرت زمینی هم وطنان طبق تجارب گذشته و برنامه ریزی های انجام شده در امداد خودرو ایران برای چیدمان ناوگان امدادی در سطح جاده ها و معابر پرتردد انتظار می رود، میانگین زمان انتظار مشتریان برای دریافت امداد جاده ای کمتر از ۳۵دقیقه باشد. در برخی از جاده ها نیز به علت حجم بالای ترافیک،برنامه ریزی حضور امدادگران موتورسوار با رویکرد ارائه خدمات با کمترین زمان انتظار صورت گرفته است.

هم وطنان می توانند برای دریافت خدمات به صورت شبانه روزی و در تمام نقاط کشور با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند.



نظرات