1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. هشدار وزارت صنعت در مورد پیش فروش خودرو

هشدار وزارت صنعت در مورد پیش فروش خودرو

26 آذر 1395
  • 3

وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای درباره انعقاد قرارداد در قالب پیش فروش و یا پرداخت وجه خرید خودرو به شرکت‌های فاقد مجوز پیش‌فروش از وزارت صنعت، معدن و تجارت هشدارداد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: برای پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از عدم ایفای تعهدات شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو اعم از تولیدکنندگان داخلی و یا واردکنندگان و لزوم نظارت و کنترل بر عرضه خودرو به شکل پیش فروش و براساس ماده 5 آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو مصوب 28/1/1395 مجدداً تأکید می‌گردد پیش‌فروش خودرو صرفاً پس از اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز می‌باشد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از تمام هموطنان ومتقاضیان خرید خودرو درخواست می‌ کند تا از هرگونه انعقاد قرارداد در قالب پیش‌فروش خودرو و یا پرداخت وجه به شرکت‌هایی که فاقد مجوز پیش‌فروش صادره از این وزارتخانه می‌باشد اکیداً خودداری نمایند.

گفتنی است ارایه مجوزهایی از قبیل پروانه کسب معتبر از اتحادیه‌ ذیربط و یا گواهی نمایندگی رسمی از مرکز اصناف و بازرگانان به هیچ عنوان مجوز پیش‌فروش خودرو تلقی نمی‌ شود.

منبع:تسنیم



نظرات

  • ناشناس ناشناس (28 آذر 1395 ساعت 09:05)

    واقعا لطف کردید آقای نعمت زاده که اطلاع دادید، چون ما اصلا و عبدا نمی دونستیم که نباید با شرکتای فاقد مجوز قرارداد ببندیم!!! شما اگه واقعا انقدر به فکر مردم هستید خواهشا *******ار فرقون سازا، و تعرفه واردات رو کم کنید!!!

  • مهدی مهدی (26 آذر 1395 ساعت 14:40)

    با سلام و سپاس ازاطلاع رسانی تون اگر سایتی وجود دارد که اسامی شرکت های معتبر را به ما خریداران خودرو ارایه کند , به ما معرفی فرمایید . ممنون

  • علی علی (26 آذر 1395 ساعت 11:51)

    شما اگر میخواهید و میتوانید بر روی شرکت های با مجوز نظارت کنید مابقی پیشکششششش.