1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. خودروهای سد معبر کننده نمایشگاه‌ داران به پارکینگ منتقل می‌شود

خودروهای سد معبر کننده نمایشگاه‌ داران به پارکینگ منتقل می‌شود

19 خرداد 1393
  • 1

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: هفته آینده نسبت به انتقال خودروهای سد معبرکننده نمایشگاه داران اقدام می شود و با نمایشگاه های خودرو متخلف برخورد خواهد شد.

مجتبی عبداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره نمایشگاه‌های خودرو در سطح شهر ازجمله در خیابان شهید بهشتی اظهار کرد: 95 درصد این نمایشگاه‌های خودرو دیگر اتومبیلی را در عرض خیابان و پیاده‌روها پارک نمی‌کنند و با اقدامات صورت گرفته خودروهای فروشی خود را در داخل واحد صنفی شان قرار می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هفته آینده بابت انتقال خودرو مزاحمین اقدام می‌شود، اشاره کرد: در مورد این گروه متخلف و انتقال خودروهایشان به داخل پارکینگ اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران و شرکت ساماندهی مشاغل قصد ندارد باعث عدم کسب و کار گروهی از مشاغل و یک صنف شود، خاطر نشان کرد: حرف ما این است که با ایجاد تمهیداتی این مشاغل می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند و در داخل واحد صنفی خود فعالیت کاریشان را انجام دهند.

عبداللهی با بیان اینکه اگر یک واحد صنفی گنجایش 5 خودرو را دارد همان تعداد خودرو را در داخل مغازه‌اش بگذارد و آنها را داخل پیاده رو یا خیابان پارک نکند، افزود: با پارک خودرو معابر اشغال می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بحث ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل تا سال 91 جدی نبوده است، ادامه داد: وقتی این صنف با برخورد جدی شهرداری روبرو شدند، نسبت به ساماندهی و تغییر وضعیت خود اقدام کردند. این در حالیست که این موضوع را در سایر محلات و مناطق نیز تعمیم خواهیم داد.

قدیمی با بیان اینکه من به شهروندان قول داده‌ام که سال 93 سال اصلاح این مزاحمت‌های خودرویی باشد، افزود: تعمیرگاه‌ها، خدمات خودرویی و نمایشگاه‌های اتومبیل تا پایان سال به طور قطع ساماندهی می‌شوند.




نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (5 مهر 1393 ساعت 00:11)

    سد معبر باعث صلب آسایش هموطنان عزیزمونه. پس مراعات کنید ای نمایشگاه داران.