1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. حضور بهمن دیزل در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و تجهیزات وابسته

حضور بهمن دیزل در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و تجهیزات وابسته

26 شهریور 1396
  • 0

شرکت بهمن دیزل در هشتمین نمایشگاه بین المللی لبنیات ، نوشیدنی ها ، چای ، قهوه و صنایع وابسته حضور یافت.

حضور بهمن دیزل در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و تجهیزات وابسته

شرکت بهمن دیزل در این نمایشگاه مشتریان عمده خود را همراهی می کند. بیشتر شرکت های فعال در حوزه محصولات زود مصرف (FMCG) ناوگان حمل و نقل و پخش خود را با محصولات بهمن دیزل تجهیز کرده اند. شیرین عسل، کاله، می ماس، پاک، میهن، ایستک، خوشگوار، زمزم، سان استار، آیدین، آناتا، عالیس و ده ها شرکت بزرگ دیگر از شرکت های مطرح در این حوزه هستند که بهمن دیزل افتخار پوشش هزاران خرید آنها را دارد.

حضور موفق و استقبال خوب از محصولات شرکت بهمن دیزل در نمایشگاههای مختلف کشور این زمینه را فراهم کرد تا شرکت بهمن دیزل در این نمایشگاه محصولاتی همچون کامیونت جدید ایسوزو 2/5 تن NMR85E ، کامیونت ایسوزو 6 تن MPR75K فول آپشن و ایسوزو 6 تن MPR75K با کاربری یخچال را به نمایش گذارد.

گفتنی است کامیونت ایسوزو 2/5 تن NMR85E که از نسل کامیونهای سری 700 ایسوزو ژاپن است از مشخصات اصلی آن می‌توان به تغییر شکل ظاهری و امکانات کابین آن اشاره کرد ضمن اینکه قدرت موتور آن از 120 به 150 اسب بخار ارتقا یافته و کاربری این محصول در فضای شهری را آسانتر کرده است. و از استاندارد آلایندگی یورو 4 برخوردار است و به فیلتر DPFو کاربری فلزی بغل دار باز شو مجهز است.

همچنین کامیونت 6 تن MPR75K ایسوزو به صورت فول آپشن است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. و از امکاناتی همچون آینه های برقی مجهز به گرم کن ، دسته دنده تا شو ،ترمز دستی تا شو ، باک گازوئیلی 140 لیتر برخوردار بوده و با کاربری مسقف چادری عرضه می شود.

ضمن اینکه ایسوزو 6 تن MPR75K با کاربری یخچال دار ساخت شرکت بهمن دیزل از دیگر محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه شد. این نمایشگاه از 24 تا 27 شهریور ماه از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.



نظرات