1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. حضور گروه بهمن در ششمین گردهمایی بسترن سواران

حضور گروه بهمن در ششمین گردهمایی بسترن سواران

28 مرداد 1396
  • 2

دیروز جمعه 27 بهمن ماه، ششمین گردهمایی مالکان خودروی آسا بسترن b50 در محل بلوار پاکنژاد تهران برگزار شد.

حضور گروه بهمن در ششمین گردهمایی بسترن سواران

در این گردهمایی بیش از 30 خودرو حضور داشتند که اکثر خودروها از مدل B50 F بودند و مالکان خودروها توانستند به تبادل نظر پرداخته و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. همواره این نوع گردهمایی ها در هر مدل خودرویی می تواند به انتقال مثبت تجربیات و حل مشکلات احتمالی کمک کرده و باعث ایجاد همبستگی بهتری بین اعضا شود. اما نکته ای که این گردهمایی را از دیگر میتینگ های خودرویی متمایز کرد، حضور مدیران بازاریابی و سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور در این گردهمایی بود.

حضور گروه بهمن در ششمین گردهمایی بسترن سواران

آنهادر این گردهمایی برای اولین بار همراه با تیم خدمات پس از فروش خود حضور یافتند تا به بسترن سواران B50 و مشتریان وفادار خود این اطمینان را بدهند که جای هیچ نگرانی بابت ارائه خدمات محصولات شرکت حتی در صورت توقف تولید وجود ندارد. موردی که این شرکت پیش تر و در ارائه خدمات به خودروهای میتسوبیشی پاجرو نیز به اثبات رسانده بود.

تیم خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور، در این گردهمایی با حضور در کنار مشتریان، ضمن اهدای هدایای ویژه، به رفع عیوب احتمالی خودروها نیز می پرداختند.

حضور گروه بهمن در ششمین گردهمایی بسترن سواران

دیگر اقدام قابل تقدیر شرکت بهمن موتور در این گردهمایی، حاضر کردن محصول جدید شرکت، بسترن B30 بود که با استقبال زیادی روبرو شد و بسترن سواران در فرصتی که داشتند خودروی B30 را تست کرده و نظرات خود را به مسئولین فروش و بازاریابی انعکاس دادند.

خودروی B30 محصول جدید شرکت FAW است که از سال 2015 وارد بازار چین شده و اخیرا فروش آن توسط شرکت در ایران آغاز شده است. شرکت FAW به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو چین است که با همکاری با شرکت‌های فولکس واگن، آئودی، مزدا و جنرال موتورز توانسته به تولید سالانه بیش از 3 میلیون دستگاه دست یابد.
گیربکس 6 سرعته آیسین ژاپن، سیستم فرمان الکتریکی، کنترل پایداری الکترونیکی، ساختار بدنه ایمن، کروز کنترل، سان روف برقی، سیتم رهیاب مجهز به نقشه کامل ایران و از همه مهمتر گارانتی 3 سال یا 100 هزار کیلومتر از ویژگی های متمایز این خودرو به شمار می‌آید. در پایان مراسم نیز بسترن سواران به طور مستقیم با مسئولین شرکت به گفتوگو پرداخته و تجربه‌های خود با آسا را با آنها در میان گذاشتند.

همین نکات نشان دهنده نگاه ویژه گروه بهمن به مشتریان است و حاضر کردن محصول جدید شرکت در جمعی اینچنینی برای تست، اقدامی قابل تقدیر است.



نظرات

  • منتا منتا (29 مرداد 1396 ساعت 09:57)

    نگران نباش عزیزم موتور وگیربکس این چینی ساخت ژاپن هستش

  • hashem hashem (28 مرداد 1396 ساعت 22:09)

    این گروه بهمن داره چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    راه افتاده دنبال چینیها و مزدای با این عظمت را رها کرده.
    چرا حداقل یه شاسی بلند مزدا وارد نمیکنید؟؟؟؟
    میترسید ضرر کنید؟؟؟
    نترسید اینجا ایران است از خودروهای روز مزدا وارد کنید و به هر قیمتی دلتون خواست بدید نترسید مردم همیشه در صحنه میخرن.