درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
البته د ستکار ی ماشینهایش رافر اموش نکردید د ر ضمن نکند با این نظار ت کم ما این خود ر وها وارد ایران شود وشهر های ما ر ا آلوده تر کند
در حال حاضر فواکس واگن کدی با موتور 2000 سی سی پایه گاز سوز توی ایران موجود هستش . نمونه های تاکسیش که نیمه فول هستش هم توی خط فرودگاه امام مشغول کار هستند و بسیار ماشین اقتصادی و کم اصطحلاکی است. جوری که من از راننده تاکسی ها میپرسم میگن کیلومتر ماشینشون بالای 500 هزار کیلومتره. با هربار گاز زدن حدوداً 28 کیلو گاز توش جا میشه ( 15 هزار تومن ) و حدودا 400 کیلومتر راه میره. جالب اینجاس که کپسول های بصورت مخفی زیر ماشین هستند و اصلا دیده نمیشه. من یکساله که از نمایندگیش ( شرکت سینا خودرو ) یه دونه فولش رو خریدم و بسیار بسیار راضی هستم. کامپیوتر خودرو خودش صبحها با بنزین ماشین رو روشن میکنه وقتی موتور گرم میشه اتوماتیک میره روی گاز. به این میگن طراحی و مهندسی آلمان.
٢٠٦ پایه گاز سوز ما هم صبح با گاز روشن میشه و تا گرم نشه رو بنزین نمیره گیجشم دوگانه است و با هر باک ٥ تومانی تو شهر ٢٥٠ کیلومتر راه میره
خب گیریم اصلا تو ایران تولید بشه. چه فایده ای داره وقتی انقدر گرون می دن به مردم که 90 درصد مردم نتونن برن سمتش؟!؟! مثلا یه بیتل زپرتی که تو همه جای دنیا یه ماشین ارزون و اقتصادی حدودا 40 تومنی حساب می شه، اینجا 240 تومن قیمت می زارن روش!!! یعنی پول یه ماشین کاملا لوکس!!! خب این چه دردی از مردم دوا می کنه؟!؟!