1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. از امروز در تهران؛ تشدید برخورد با خودورهای دود زا

از امروز در تهران؛ تشدید برخورد با خودورهای دود زا

22 مهر 1396
  • 0

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خبر داد و گفت: از امروز ماموران پلیس در ۶۲ نقطه از پایتخت مستقر می شوند.

 از امروز در تهران؛ تشدید برخورد با خودورهای دود زا

سردار محمدرضا مهماندار، درباره جزییات طرح برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی گفت: باتوجه به قرار گرفتن در نیمه دوم سال سلامتی مردم یکی از اولویت های پلیس تهران بزرگ و به ویژه پلیس راهور است از این رو از صبح امروز برخورد ویژه با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی با شدت بیشتری از سوی ماموران پلیس راهور به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راهور در ۶۲ نقطه از معابر پرتردد پایتخت حضور دارند و نسبت به کنترل برگه معاینه فنی خودروهای عبوری اقدام می کنند، افزود: جدا از کنترل ماموران دوربین های محدوده زوج و فرد نیز به صورت مکانیزه خودروهای فاقد برگه معاینه فنی را جریمه می کنند.

مهماندار از کنترل ویژه سرویس های ادارات و مدارس و اتوبوس ها و تاکسی های سیستم حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: خودروهای دودزا بلافاصله متوقف شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه بر روی آنها نصب می شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: با تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد برگه معاینه فنی در روزهای آینده دستاوردهای اجرای این طرح اطلاع رسانی خواهد شد.



نظرات