1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. بنزهای پلیس هنوز فرسوده نشده‌اند

بنزهای پلیس هنوز فرسوده نشده‌اند

23 اسفند 1395
  • 0

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه «بنز»های پلیس هنوز فرسوده نشده‌اند از اضافه‌شدن خودروهای جدید شاسی‌بلند به ناوگان پلیس راه در صورت اخذ مجوزهای لازم خبر داد.

 بنزهای پلیس هنوز فرسوده نشده‌اند

سردار تقی مهری با اشاره به استفاده آزمایشی از خودروی سراتو در شهر تهران برای پلیس ترافیک شهری کشور اظهار داشت: در حال حاضر تعدادی خودروی سراتو به‌صورت آزمایشی در اختیار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است که در صورت رضایت‌بخش بودن تطابق این خودروها با مأموریت‌های پلیس ترافیک شهری، از این خودرو برای سایر پلیس‌های راهور شهرها نیز استفاده خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به این سؤال که خودروهای بنز پلیس راه تا چه‌زمانی در اختیار پلیس راه خواهند بود، افزود: با توجه به عمر این خودروها، خودروهای بنز پلیس راه هنوز به مرحله فرسودگی‌ نرسیده‌اند ولی ما به‌دنبال آن هستیم خودروهای جدیدی را با اخذ مجوزهای لازم به ناوگان پلیس راه اضافه کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به مأموریت پلیس راه، ما بیش از خودروهای سواری، نیازمند خودروهای کمک‌دار و شاسی‌بلند هستیم که سال قبل تعدادی خودروی «سوزوکی» به این ناوگان اضافه شد و در نظر داریم با توجه به اولویت‌دار بودن تولیدات ملی، خودروهای داخلی را جایگزین خودروهای قدیمی کنیم.

مهری در پایان خاطرنشان کرد: ما در نظر داریم تا با اخذ مجوزهای قانونی، در صورت نیاز از خودروهای کمک‌دار خارجی نیز برای انجام هرچه بهتر مأموریت‌های خود استفاده کنیم.

منبع:تسنیم



نظرات