1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. توقیف لامبورگینی با 240 کیلومتر سرعت در آزاد راه قزوین

توقیف لامبورگینی با 240 کیلومتر سرعت در آزاد راه قزوین

2 آذر 1395
  • 3

رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف سواری لامبورگینی با سرعت غیر مجاز 240 کیلومتر خبر داد.

سرهنگ نصراله بیگلری اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه آزاد راه قزوین - زنجان حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور قزوین - زنجان ، یک دستگاه سواری لامبورگینی را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز متعدد و سرعت غیر مجاز مشاهده و به راننده آن دستور ایست دادند که بدون توجه به دستور پلیس متواری شد.

وی افزود: پس از اعلام این امر و دستور برای توقیف سواری متخلف ، ماموران پاسگاه پلیس راه آزاد راه قزوین - زنجان موفق به متوقف کردن سواری لامبورگینی شدند.

وی ادامه داد: راننده خودروی فوق با ارتکاب تخلف سرعت غیر مجاز ، حرکات مارپیچ و نمایشی و عدم رعایت فاصله طولی باعث اختلال در نظم ترافیکی شده بود که به علت تخلفات متعدد و سرعت غیر مجاز 240 کیلومتری متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه پلیس راه استان قزوین با ایجاد هر گونه بی نظمی و اختلال در وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی استان به شدت برخورد خواهد کرد ، به رانندگان محترم توصیه کرد از ارتکاب هر گونه تخلف رانندگی در راه های استان قزوین اجتناب کنند زیرا چتر نظارتی پلیس راه استان برای برخورد با رانندگان متخلف بر کلیه جاده های برون شهری استان قزوین برافراشته است.

 توقیف لامبورگینی با 240 کیلومتر سرعت

منبع:میزان



نظرات

  • یاسر دهقانی فرد یاسر دهقانی فرد (4 آذر 1395 ساعت 17:16)

    اطمینان داشته باشید کسی که سوار لامبورگینی میشه و توی این جاده های بی کیفیت و پر فراز و نشیب حرکات نمایشی و سرعت ٢٤٠ کیلومتر رانندگی میکنه اینقدر پول داره که براش اصلا مهم نیست که یک ماه خودرو در حالت توقیف باشه یا به قول معروف به جاییش بر نمیخوره. این ما آدمای معمولی هستیم که چهار چشمی جاده های پر چاله و کیلومتر اتومبیلمون هست که خدای نکرده پامون به تعمیرگاه باز نشه و سرعت اتومبیلمون بیشتر از ١٢٠ کیلومتر نشه.

  • ناشناس ناشناس (4 آذر 1395 ساعت 14:25)

    آخه این چرت و پرت ها چیه که به ملت میگن آخه من موندم اینو با اون بنز های آشغالی گرفتن یا تیانا !!!!! یه چیز بگین بگنجه !!! اصن تا اینا بخوان ماشین رو روشن کنن اون ده کیلو متر از پلیس دور شده !!!با عقل جور در نمیاد !!!

  • اصغر احمدی اصغر احمدی (3 آذر 1395 ساعت 14:04)

    کسی که لامبورگینی سوار میشه کل پاسگاه پلیس رو با **********ه ، جمع کنید این شوها و چرت و پرت ها رو