1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تجمع شماری از مشتریان شرکت کیاموتورز مقابل یکی از نمایندگی های این شرکت

تجمع شماری از مشتریان شرکت کیاموتورز مقابل یکی از نمایندگی های این شرکت

15 اسفند 1395
  • 0

شماری از خریداران خودرو از شرکت کیاموتورز کره جنوبی به دلیل آنچه پایبند نبودن این شرکت به تعهدات اعلام کردند، امروز (شنبه) روبروی یکی از نمایندگی های این شرکت در تهران گرد هم آمدند.

یکی از افراد حاضر در این تجمع به ایرنا گفت: شانزدهم بهمن 1395 برای خرید «سورنتو2017» در نمایندگی «آساطوری» هیوندا در شرق تهران ثبت نام کردم و 240 میلیون تومان (2 میلیارد و 400 میلیون ریال) پرداختم.

وی که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: مدیریت این نمایندگی قول داد در یک هفته کاری کارتکس و گارانتی خودرو و پلاک را تحویل می دهد اما متاسفانه تا امروز یعنی چهاردهم اسفندماه اتفاقی نیفتاده و شرکت به تعهد خود عمل نکرده است.

این خریدار گفت: این شرکت اعلام کرد کارتکس ها نزد شخصی به نام «عباس زاده» است که خودرو وارد می کند و در خیابان سهروردی نمایشگاه دارد.

وی افزود: با مراجعه به این فرد درخواست کردیم کارتکس ها را تحویل بدهد. عباس زاده گفت 90 خودرو را وارد کرده و مدارک و کارتکس ها را نیز به نمایندگی آساطوری داده است.

این فرد گفت: همه این موارد سبب شده است ما خریداران در چاله بیفتیم. من با سختی توانستم برای خرید خودرو وام بگیرم اما پس از این اتفاق ها به اداره آگاهی نیروی انتظامی و دادسرا رفتیم و تشکیل پرونده دادیم.

شرکت کیاموتورز کره جنوبی پس از شکایت خریداران خودرو، نام نمایندگی خود با نام «ادگار آساطوری» در شرق تهران را در فهرست عاملیت های لغو امتیاز شده قرار داده است.

 تاخیر در تحویل خودرو برخی خریداران کیاموتورز مشکل‌ساز شد

منبع:ایرنا



نظرات