1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. هشدار ایران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه

هشدار ایران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه

21 آذر 1395
  • 0

امداد اصل را چگونه بشناسیم؟

مدت هاست در فضاهای مجازی و خبری هشدارهای جدی به تمامی رانندگان در خصوص خطرهای احتمالی امداد های متفرقه داده می شود. اما حالا که درد معرفی شده، درمان کجاست؟ به چه کسی اطمینان کنیم؟ با کجا تماس بگیریم؟ چه قدر هزینه پرداخت کنیم؟ کدام اصل است؟از چه راهی اصل را پیدا کنیم؟

 هشدار ایران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه

امداد خودرو ایران را می شناسید؟

شرکت امداد خودرو ایران در اواخر اسفند 1378 در پی سیاست تکمیل زنجیره خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو تاسیس شد. از آنجائیکه در زمان تاسیس شرکت، هیچ الگوی داخلی جهت ارائه خدمات امدادی به خودروها در کشور وجود نداشت، این شرکت فعالیت خود را با ماموریت ارائه خدمات امداد سیار به دارندگان محصولات ایران خودرو آغاز کرد. پس در نخستین قدم به این نکته توجه کنید که نام امداد خودرو ایران نه پیشوندی دارد و نه پسوندی. تنها امداد خودرو ایران.

با کجا تماس بگیریم ؟

امداد خودرو ایران سالها پیش با هدف امدادرسانی شبانه روزی در سراسر کشور به هموطنان ایجاد شده و دارندگان خودرو های ایران خودرو می توانند برای دریافت هرگونه خدمات امدادی صرفا با شماره سراسری 096440 - که برچسب آن روی شیشه عقب خودروها نصب و یا روی کارت اشتراک مشتریان درج شده- تماس بگیرند تا پس از دریافت مشخصات خودرو و محل امدادخواه، توسط مرکز تماس، هماهنگی‌های لازم برای اعزام امدادگر صورت گیرد.

 هشدار ایران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه

پس تنها شماره تماس برقراری ارتباط با امداد خودرو ایران شرکت خدمات امدادی ایران خودرو در سراسر کشور تنها و تنها ۰۹۶۴۴۰ است.

منتظر چه کسی باشیم ؟

تماس شما با امدادخودرو ایران یکی از 4500 تماس ورودی برای دریافت امداد از این شرکت است. پس از تماس امدادخواه و دریافت کد پیگیری، از طریق شماره 300030 پیامکی با عنوان "امدادگر با کد-برای مثال V457- اعزام شده است" برای شما ارسال خواهد شد تا در زمان تقریبی اعلام شده توسط مرکزتماس، امداد در محل حاضر شود. شماره پیامک هم 300030 که باید دقت نظر داشته باشیم.

لازم به توضیح است این زمان در امداد خودرو ایران با استاندارهای جهانی قابل مقایسه بوده و میانگین زمان رسیدن امدادگر بین 20 الی 30 دقیقه به محل مورد نظر امدادخواه خواهد بود. گفتنی است این زمان با اتکا به 1460 ناوگان امدادی مجرب و متخصص در سراسر کشور امکان‌پذیر شده است.

بعد از ثبت و اعزام امداد به سوی امداد خواه، امدادگر دوره دیده با لباس و مشخصات به همراه کارت شناسایی معتبر با کد قید شده و دورنویسی امداد خودرو ایران بر روی خودرو در محل مورد نظر حاضر می شود.

تمامی این امدادگران دوره های فنی عیب‌یابی امداد سیار، ضوابط، مقررات امداد، کارت طلایی و گارانتی را گذرانده و همچنین اشراف کامل به خودروی معیوب و در راه مانده دارند که قبل از ورود ایشان به ناوگان امدادی توسط اداره آموزش امداد خودرو ایران انجام می‌پذیرد.

در نتیجه هر شخصی که مدعی شد از طرف امداد خودرو ایران آمده است به او اطمینان نکرده و موارد فوق را حتما بررسی کنید.

 هشدار ایران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه

آیا همه ایرادات در محل قابل رفع است؟

تلاش و الویت امدادگران این شرکت برآن است تا در صورت امکان خودرو در محل راه اندازی و رفع عیب شود اما در صورت وجود ایرادهایی که رفع آنها احتیاج به زمان و ابزارآلات تخصصی‌تر داشته باشد، خودرو به محل مورد نظر مشتری حمل می شود. در صورت نیاز به حمل خودرو در هماهنگی امدادگر با مرکز تماس و ثبت "امداد حمل" برای هماهنگی خودروبر و در صورت تقاضای مشتری، تخصیص وقت نمایندگی برای امدادخواه انجام می‌شود.

حمل خودرو نیز طبق تعرفه اعلام شده از سوی مرکزتماس و با رعایت کلیه اصول حمل مدون در این شرکت انجام خواهد شد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا به علت استفاده از خودرو برهای متفرقه در جاده متحمل هزینه های بی موردی چون شکستگی سپر و یا خم شدن درب موتور شده باشید.

اگر به هر دلیل به هزینه های حمل و خودروبر اطمینان نداشتید مجددا با ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و از کارشناسان این مرکز هزینه را استعلام کنید.

 هشدار ایران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه

فاکتور فراموش نشود!

از دیگر نکات حائز اهمیت، ارائه فاکتور رسمی امدادخودرو ایران به مشتری است. پس از اتمام پروسه امداد؛ امدادگر موظف به ارائه یک نسخه از فاکتور خدمات انجام شده به همراه هزینه انجام کار و قطعات تعویضی به مشتری است.

مشتری پس از دریافت فاکتور، در صورت نارضایتی از امداد انجام شده می‌تواند با شماره سراسری 096440 تماس و نارضایتی خود را اعلام تا توسط همکاران ثبت و کد پیگیری دریافت کند. به لطف فرآیندهای مدون امداد خودرو ایران در حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات، تمامی شکایات در دو روز کاری بررسی شده و راه حل مناسب در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

برای اطمینان از اجرای کامل فرآیندهای امدادی، کلیه فعالیت و عملکرد نیروهای این سازمان از قبیل امدادگر، کارشناس و غیره توسط بازرسان مجرب پایش شده تا قبل از بروز هرگونه آسیب و یا مشکل احتمالی برای مشتریان گرامی، موضوع مرتفع شده و بهترین خدمات به هموطنان عزیز ارائه شود.

 هشدار ایران خودرو درباره رشد قارچ گونه امداد های متفرقه

منبع:پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو



نظرات