1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. آمار تولید خودرو سازان در مرداد ماه....

آمار تولید خودرو سازان در مرداد ماه....

28 شهریور 1395
  • 0

مردادماه امسال تولید خودروهای سواری در برخی خودروسازان داخلی افزایش و در برخی کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو صعودی بوده و با رشد ۳۸.۷ درصدی از ۴۰ هزار و ۲۰۵ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۵۵ هزار و ۷۵۱ دستگاه رسیده است.

تولید انواع سواری در شرکت رقیب ایران خودرو (گروه خودروسازی سایپا) نیز با افزایش همراه بود و با رشد ۵۸.۴ درصدی از ۲۸ هزار و ۵۶۸ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۴۵ هزار و ۲۵۸ دستگاه افزایش یافته است.

در این مدت تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران نیز افزایش یافته و با رشد ۷۰ درصدی از ۲۳۰۳ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۳۹۱۵ دستگاه رسیده است. تولید انواع سواری در باقی شرکت‌های داخلی اما با کاهش همراه بوده است.

تولید خودروهای سواری در گروه بهمن با کاهش ۲۷.۳ درصدی همراه بوده و از ۳۸۴ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۲۷۹ دستگاه رسیده است. تولید انواع سواری در خودروسازی راین نیز با کاهش صد درصدی همراه بوده و از ۷۰۰ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافته است.

تولید سواری در کرمان موتور نیز کاهش یافته و با افت ۲۵.۷ درصدی از ۴۴۲۱ دستگاه در مرداد ۱۳۹۴ به ۳۲۸۶ دستگاه رسیده است. تولید انواع سواری در سازه‌های خودرو دیار نیز با کاهش صد درصدی همراه بوده و از ۵۳ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به صفر کاهش یافته است.

منبع:ایران جیب



نظرات