1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. پنج نمایندگی جدید رنو در کشور افتتاح شد

پنج نمایندگی جدید رنو در کشور افتتاح شد

7 مهر 1394
  • 0

نماینده رسمی رنو در راستای مشتری مداری و خدمت رسانی به مشتریان بالقوه و مالکین خودروهای رنو اقدام به افتتاح ۵ نمایندگی جدید در شهرهای تهران، آمل، بابل، قم، سمنان، نمود.

طبق اعلام شبکه نمایندگان مجاز شرکت نگین خودرو، این واحد بر اساس برنامه توسعه خود در نظر دارد تا پایان سال تعداد نقاط فروش و خدمات پس از فروش برند رنو را به ۵۰ مرکز برساند و بر این اساس پس از افتتاح ۳ نمایندگی در شهر های اصفهان، گرگان و تهران طی ماه های اخیر، ۵ نمایندگی جدید در ماه جاری به این شبکه اضافه شدند.

در شهر تهران و در قسمت غربی این کلان شهر در خیابان آزادی، نرسیده به میدان آزادی، کوچه کوی نور، پ ۲- کد نمایندگی ۴۰۸ و با شماره تماس ۶۶۰۰۶۹۹۰-۰۲۱ افتتاح شد. این نمایندگی از فعالین صنعت خودرو بوده و سابقه درخشانی در حوزه خدمات پس از فروش به ویژه برند رنو دارد.

در شهر قم نمایندگی آخوندی با سابقه درخشان در حوزه خودروهای وارداتی با کد ۱۱۲ و با شماره تماس ۳۷۷۳۰۶۸۱-۳۷۷۳۳۴۱۵-۰۲۵افتتاح شد. این نمایندگی در قم، خیابان سی متری هنرستان، روبروی بیست متری شهید بهشتی واقع شده است.

در شمال کشور و در شهرهای آمل و بابل، شرکت نگین خودرو نمایندگی های صادقی و بزرگ روشن را افتتاح کرد. نمایندگی روشن با کد ۲۱۸ و به آدرس بابل، کمربندی امیرکلا، جنب پمپ بنزین و با شماره تماس ۳۲۳۵۵۱۵۵-۰۱۱ فعالیت خود را آغاز کرد. نمایندگی صادقی نیز با کد ۲۲۰ و به آدرس آمل، انتهای خیابان طالب آملی، دوراهی اوجی آباد و با شماره تماس تلفن: ۷-۴۳۰۸۴۲۲۵-۰۱۱ به جمع شبکه نمایندگان این برند اصیل اروپایی پیوست.

در شهر سمنان نمایندگی خسروانی با کد ۲۲۱ و با شماره تماس ۳۳۳۰۰۰۰۱-۰۲۳ نماینده دیگری است که به عنوان نگین رنو در شهر سمنان افتتاح شد.

این نمایندگی به آدرس سمنان، بلوار قدس، جنب بانک قوامین آماده پاسخگویی به مراجعین محترم است.



نظرات