1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. شفاف‌ترین لامبورگینی جهان

شفاف‌ترین لامبورگینی جهان

1 اردیبهشت 1396
  • 0

آیا هرگز به داشتن خودروی فکر کرده‌اید که نگاهتان از آن عبور کرده و درون آن را ببینید. خودرویی که برای پیدا کردن کیف پول یا تلفن همراه جا مانده در آن، نیازی به باز کردن درب خودرو نباشد و تنها با یک نگاه از احوالات کابین باخبر شوید.

 شفاف‌ترین لامبورگینی جهان

اخیرا گروه طراحی "جانسیبل" در اقدامی جالب یک طرح مفهومی و خیال‌انگیز از یک لامبورگینی کنتاک مشکی شفاف را ارائه کرده است.

لامبورگینی کنتاک در سال 1974 متولد شد ودر سال‌های دهه 1980 به یک اتومبیل اسپورت نمادین تبدیل گشت.

احتمالا در ساخت این خودرو از اکرلیک ساخته خواهد شد. پیش از این نیز گروه اتومبیل‌سازی TRW یک مدل مفهومی شفاف و قابل راندن را در نمایشگاه خودرویی فرانک‌فورت سال 2013 به نمایش درآورده است. ایده ساخت این خودرو به منظور نمایش سامانه‌های کمکی رانندگان در خودروها انجام شد.

اینک یک خودروی شفاف را در دنیای واقعی و در خیابان‌های شهرتان در یک روز پرترافیک تصور کنید. احتمالا چنین خودرویی همه نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. البته تائید این مسئله که خودرو زیبا و وهم‌انگیز طراحی شده چندان کار سختی نیست.

گروه جان‌سیبل تلاش کرده در به نوستالژی کنتاک وفادار باشد. به همین دلیل در زیر بدنه شفاف شاهد بخش‌های پلاستیکی هستیم. از طرفی می‌توان بخش‌هایی از موتور V12 را در زیر در کاپوت شفاف تشخیص داد.

منبع : عصر خودرو



نظرات