1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. نیسان تیسورو، پراید مکزیکی ها !

نیسان تیسورو، پراید مکزیکی ها !

6 آذر 1396
  • 2

نیسان Tsuru یکی از محصولات نیسان است که در سال 1995 به بازار عرضه شد. این محصول پرطرفدار، به واسطه ی قوای حرکتی معقول و امکانات رفاهی قابل قبول در کنار قیمت اقتصادی، فروش خوبی را در قاره ی آمریکا تجربه کرد. نیسان Tsuru در واقع همان نسل سوم نیسان سنترا است که با نام های Tsuru ، Sunny ، V16 در کشور های مختلف شناخته می شود؛ اما تولید این خودرو ی پر طرفدار به همان دوران ختم نمی شود و می توان لقب " پراید مکزیک " را به نیسان Tsuru داد.

 نیسان تیسورو، پراید مکزیکی ها !

 نیسان تیسورو، پراید مکزیکی ها !

به واسطه ی قیمت پایین این خودرو، تولید و فروش Tsuru تا سال 2016 در مکزیک ادامه داشت و مدل صفر کیلومتر آن قابل خریداری است. با توجه به این که تکنولوژی ساخت این خودرو مربوط به حدود 25 سال قبل است شرکت بین المللی NCAP اقدام به انجام تست تصادف بین این خودرو و نیسان ورسا که آخرین نسل این خودرو است کرده، تا اهمیت تکنولوژی ساخت در ایمنی خودرو ها را به تصویر بکشد.



نظرات

  • تابوت سور تابوت سور (7 آذر 1396 ساعت 14:05)

    پراید قبل از تصادف راننده و سرنشین هارو می کشه . دیگه تصادف لازم نیست

  • Mostafa Mostafa (6 آذر 1396 ساعت 23:30)

    وای ببین چه فرقی می‌کنه لامصب.یه ذره هم ستونهای جدیده تا نمیخوره.قدیمیه فک کنم جای راننده ادمک ی ادم واقعی بزاری احتمالا بمیره.یا حداقل صدمات خیلی جدی ببینه. واقعا تست خوبی بود واسه این ک بفهمیم تو ایران چه خبره.