1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. صندلیهای ویژه مزدا با سبک کودو

صندلیهای ویژه مزدا با سبک کودو

14 مهر 1393
  • 5

سبک و زبان طراحی کودو که در محصولات جدید مزدا بکار گرفته شده، با خطوط تند و تیز و پیچ و تاب‌های طیبا، چهره ای اسپرت به محصولات جدید این شرکت مانند نسل جدید مزدا 3 داده است. اما آیا می‌توان از این سبک در سایر وسایل نیز الهام گرفت؟

مزدا برای نشان دادن این قابلیت برای اولین بار به طراحی و نمایش صندلی کودو پرداخت. از ویژگی‌های بارز این صندلی‌ها، پایه‌های آلومینیومی برس خورده عضلانی آن‌هاست. شاید خطوط طراحی مزدا را در اینجا نیز بتوان دید. قسمتهای نشیمن‌گاه و پشتی نیز از صندلی‌های مزدا میاتا MX-5 الهام گرفته شده‌اند.

خودروسازان دیگر هم بارها به طراحی و ساخت لوازمی غیر از خودرو با الگوی طراحی محصولات خود پرداخته‌اند. قلم، عینک‌های گران‌قیمت آفتابی پورشه، چمدان‌های ب ام و و لپ‌تاپ‌های لامبورگینی را به یاد آورید.

شاید چیزی بیش از کارایی و راحتی در صندلی‌های مزدا مد نظر بوده باشد. چیزی که باعث می‌شود تصور کنیم این یک محصول بسیار گران‌قیمت و منحصربه‌فرد است نه یک صندلی معمولی.



نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (15 مهر 1393 ساعت 20:22)

    من با گشت وگذار در اینترنت سایت جالبی را در این باره پیدا کردم که گفتم برای علاقه مندان هم حتما جالب است. http://brand.mazda.com/en/design/

  • یوونتوس یوونتوس (15 مهر 1393 ساعت 15:47)

    یاد لوگوی ایرانخودرو افتادم.

  • میلادحسنی میلادحسنی (15 مهر 1393 ساعت 11:46)

    تکنولوژی فقط ژاپن

  • پسرتنها پسرتنها (14 مهر 1393 ساعت 20:00)

    مزدا فقط میاتا :)))))))))))))

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (14 مهر 1393 ساعت 14:07)

    عجب طراحی عجیب و غریبی. چقد شبیه ملخ شده (البته ملخ بدون اره هاش). خیلی زیباست.