1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. شعبده‌بازی منصوری با مرسدس بنز S63

شعبده‌بازی منصوری با مرسدس بنز S63

23 آذر 1393
  • 5

مرسدس بنز کلاس اس، خودروی لوکس سال و یکی از الگوهای همیشگی برای صنعت خودروسازی می‌باشد. مدل S63 AMG نیز تلفیقی از عملکردهای اسپرت و پیشرانه بسیار قدرتمند با چنین ساختاری فوق لوکس می‌باشد.

کمتر مشتری چنین خودرویی نیاز به انرژی و توانی بیش از این موتور فوق پیشرفته 8 سیلندر 5.5 لیتری با توربوشارژر دوقلو احساس می‌کند. به همین دلیل است که کمتر تیونری به سمت تیونینگ دوباره محصولات AMG می‌رود. اما در مورد هم‌وطن معروف ما در دنیای خودرو یعنی منصوری، چنین نیست. کسی که برای نخستین بار دست روی بوگاتی ویرون گذاشته و آن را تیون کرده، برای تیونینگ این موتور AMG کوچک‌ترین تامیلی نخواهد کرد.

شروع کار این پروژه با تغییراتی در بدنه می‌باشد. کیت بدنه شامل اسپویلر جلو، دامنه‌های جانبی تجدید نظر شده، سپر عقب جدید یکپارچه با دیفیوزرعقب و قاب فیبر کربنی آینه‌ها، قسمت نخست تغییرات را شکل می‌دهند. سپس یک درب کاپوت جدید، چراغ‌های روزتاب LED و چرخهای آلیاژی 22 اینچی با تایرهای Vredestein و در نهایت خروجی‌های سیستم اگزوز از فولاد ضد زنگ

پایان‌بخش کار در بخش ظاهری خودرو می‌باشند.

کابین خودرو تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده اما پدال‌های آلومینیومی، موکت کف با نشان تیونر، رکاب‌های زیر درها با چراغ داخلی، تزئینات چوبی یا فیبر کربنی و روکش چرم مرغوب پرمیوم مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

هنرنمایی اصلی منصوری را باید در زیر کاپوت جستجو کرد. جایی که پیشرانه اسب بخار و گشتاور آن به 1200 نیوتن متر رسیده است. چنین قدرتی این سدان لوکس و سنگین وزن را قادر می‌سازد تا عملکردی در حد سوپراسپرتها از خود نشان دهد. شتاب صفر تا صد این مدل تنها 3.6 ثانیه می‌باشد.

با این حال اگر آن قدر مشکل‌پسند هستید که به فکر توان بالاتری برای موتور باشید، می‌توانید پکیج M1000 را سفارش دهید که قدرت خروجی موتور به1000 اسب بخار و گشتاور آن به رقم حیرت‌انگیز 1400 نیوتن متر رسیده است.

بدین ترتیب این خودروی لوکس تبدیل به یک راکت زمینی می‌شود که شتاب صفر تا صد را در 3.2 ثانیه طی می‌کند. البته نهایت سرعت خودرو به صورت الکترونیکی به عدد 300 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

مرسدس بنز کلاس اس-نمای کلی

مرسدس بنز کلاس اس-نمای کلی

مرسدس بنز کلاس اس-نمای کلی

مرسدس بنز کلاس اس-نمای عقب

مرسدس بنز کلاس اس-نمای جلو

مرسدس بنز کلاس اس-نمای آینه بغل

مرسدس بنز کلاس اس-نمای داخل

مرسدس بنز کلاس اس-نمای فرمان

مرسدس بنز کلاس اس-نمای صندلی

مرسدس بنز کلاس اس-نمای صندلی

مرسدس بنز کلاس اس-نمای صندلی

مرسدس بنز کلاس اس-نمای جلو پنجره

مرسدس بنز کلاس اس-نمای آرم



نظرات

  • محمدماجد محمدماجد (23 آذر 1393 ساعت 22:16)

    جادوگر سیاه واقعا زیباست

  • سرشار توربو سرشار توربو (23 آذر 1393 ساعت 21:34)

    این مرد عشق به تیونینگ رو با گوشت و خونش در آمیخته

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (23 آذر 1393 ساعت 16:24)

    منصوری رو هر ماشینی دست بزاره واقعا جادوش کرده

  • گالاردو گالاردو (23 آذر 1393 ساعت 13:39)

    خدا روشکر که منصوری ایرانیه و هممون با شنیدن اسمش و کارهای خارق العادش به وجد میایم.

  • آفرین آفرین (23 آذر 1393 ساعت 12:53)

    واقعا یک ماشین کامل و تمام عیار است لذت خاصی دارد نگاه کردنش