1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران را بشناسید

پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران را بشناسید

28 فروردین 1396
  • 0

طی سال‌های اخیر و با گسترش حجم و تنوع واردات خودروهای خارجی به ایران، علاقه مردم به خرید این خودروها افزایش چشمگیری یافته که در این بین فروش خودروهای ۲۰۱۷ از رونق ویژه‌ای برخوردار بوده است.

 پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران را بشناسید

بازار خودروی ایران در سال ۹۵ پیشرفت محسوسی داشت و علاوه بر افزایش میزان تولید داخلی، تعداد واردات خودرو نیز رقم قابل توجهی را نشان می‌داد که حکایت از اقبال بخش بیشتری از جامعه به خرید این محصولات با کیفیت داشت. بر اساس آمارها، در میان خودروهای وارداتی سال ۲۰۱۷ که حدود یک سوم آن سپری شده، هیوندای سانتافه حرف اول را می‌زند و همانند سال‌های قبل، این محصول کره‌ای و زیبا همچنان در صدر فروش خودروهای وارداتی قرار دارد و در عین حال، در کنار نمونه های مشهور تولید شده توسط هیوندای، محصولات برند دیگر کره‌ای یعنی کیا نیز با استقبال مردم کشورمان مواجه شده است. بر این اساس، نگاهی به پر فروش‌ترین خودروهای مدل ۲۰۱۷ در بازار ایران خواهیم داشت.

هیوندای سانتافه

 پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران را بشناسید

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، پرفروش‌ترین مدل هیوندای در بازار ایران، شاسی بلند سانتافه است که در سال ۲۰۱۷ نیز با انجام تغییراتی در چهره، روانه بازار رسمی ایران شده است. سانتافه یک محصول هوشمندانه و با کیفیت کره‌ ای است که در عین ابهت و زیبایی، ارزانتر از هم‌ رده‌هایش در ژاپن و آلمان عرضه می شود، درحالیکه از نظر آپشن با آنها برابری می‌کند.

هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ با دارا بودن ۱۱ ایربگ و بدنه قوی از نظر ایمنی بالاترین امتیاز را در سخت ‌گیرانه‌ترین تست‌های ایمنی کسب کرده است. استاندارد یورو ۶ سانتافه و مصرف حدود ۱۱ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتردر مقایسه با خودروهای هم رده خود نقش مهمی را در صرفه جویی‌های اقتصادی خواهد داشت.

از دیگر آپشن‌هایی که توانسته این خودرو را به پروفروش ترین خودرو تبدیل کند، می‌توان به سقف پاناروما، دکمه استارتر، رادار نقطه کور، اتوپارک، سنسور پارک جلو و عقب، صندوق عقب برقی، آئینه‌های تاشوی برقی سه حالته، ۵ گرمکن و ۲ سرد کن صندلی، کروز کنترل و ... اشاره کرد.

هیوندای سانتافه برای علاقمندانی که تصمیم به اختصاص هزینه‌های مختلف دارند، دو گزینه در نظر گرفته است، سانتافه فول (سه رادار) و سانتافه نیمه فول (تک رادار). مدل فول دارای آپشن‌هایی چون دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی Infinity، ساب جلو و عقب، مانیتور بزرگ، دنده پشت فرمان و... که مدل نیمه فول فاقد این موارد است.

قیمت عرضه این خودرو در محدوده قیمتی 236 میلیون تومان برای مدل فول و حدود 218 میلیون تومان برای مدل نیمه فول است.

کیا سراتو نیو فیس

 پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران را بشناسید

کیا با ساختن سراتو توجهات زیادی را به خود معطوف کرد و تحسین کارشناسان را برانگیخت. سراتوی ۲۰۱۷ نیز جدیدتر و با تجهیزات ایمنی کاملتر، نمای خارجی و داخلی بهبود یافته و همان حدود قیمت رقابتی قبل پا به میدان نهاده است. ۶ ایربگ موجود در این خودرو از نظر ایمنی آن را در سطح قابل قبولی قرارداده است. مصرف سوخت این خودرو ۷.۵ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر بوده که در سطح بسیار مناسبی برای صرفه جویی های اقتصادی قرار گرفته است.

آپشن‌های این خودرو که تاثیر بسیاری در استقبال توسط مشتریان داشته، می‌توان به دنده پشت فرمان، سقف سانروف، ۵ گرمکن و ۲ سرد کن صندلی، صندوق عقب هوشمند، کروز کنترل، صندلی چرم و برقی، دکمه استارتر، Memory صندلی راننده، آئینه وسط الکتروکرومیک، Day light و مه شکن، کولر دیجیتال Dual با قابلیت تنظیم دما، رادار و ... اشاره کرد.

قیمت این خودرو بسیار مناسب بوده و در حدود 140 میلیون تومان عرضه می‌شود.

هیوندای توسان

 پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران را بشناسید

هیوندای توسان با چهره زیبا و شباهت به هیوندای سانتافه که خود خودرویی پرطرفدار و محبوب محسوب می‌شود، به یکی از محبوب ترین خودروهای کره‌ای موجود در بازار تبدیل شده است. اگر به دنبال خودرویی با قیمت پائین‌تری از سانتافه هستید، اما دوست دارید یک شاسی بلند عالی داشته باشید ما به شما هیوندای توسان را پیشنهاد می‌کنیم.

صرفه جویی اقتصادی همراه با اهمیت به استاندارد های زیست محیطی در این خودرو نقش بسیار مهمی را در محبوبیتش ایفا کرده است. استاندارد یورو ۶ و مصرف حدود ۱۰ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر شاهد این مدعاست. این خودرو با دارا بودن ۸ ایربگ و با عملکرد درخشان و بی‌نقص در پیچیده‌ترین تست های ایمنی رتبه بسیار خوبی را کسب کرده است.

آپشن‌های این خودرو شامل ۵ گرمکن و ۲ سرد کن صندلی، صندوق عقب برقی، آیینه تاشو برقی، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، دکمه استارتر، سقف پاناروما، Drive Mode، Diff Lock، Esp، Auto hold شیب سنج، اتوپارک، آئینه الکتروکرومیک، سنسور باران، دبل زنون، زنون شوی جلو و ... ماست. مدل توسان ۲۰۱۷ با قیمتی در حدود ۱۹۲ تا ۱۹۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

هیوندای اکسنت Blue نیوفیس

 پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران را بشناسید

هیوندای اکسنت یک سدان کوچک شهری خوش چهره است که تکنولوژی‌های جدید و امکانات بالای این خودرو ضمن قیمت بسیار مناسبش بهترین هزینه برای انتخاب این خودرو هیوندای است. نکته قابل توجه اینکه موتور Blue این خودرو نقش مهمی را در دریافت استاندارد آلایندگی داشته و به عنوان یکی از کم آلاینده ترین سدان های شهری معروف شده است.

۶ دنده اتوماتیک تیپترونیک، کولر دیجیتال با قابلیت تنظیم دما، چراغ Day light ، ۶ ایربگ، ESP، دوربین عقب، مه شکن عقب و جلو، سقف سانروف، آیینه الکتروکرومیک، صندلی چرمی، سنسور جلو و عقب، کروز کنترل، استارتر و کیلس، مانیتور بزرگ و ... نقش بسیار مهمی در پرفروش بودن این سدان داشته است.

این سدان محبوب با قیمتی در حدود 110 تا 114 میلیون تومان عرضه می‌شود.

کیا سورنتو GT-Line

 پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران را بشناسید

سورنتوی ۲۰۱۷ با ورودش به بازار خودرروی ایران با استقبال بالایی همراه شد. نسل جدید شاسی بلند محبوب کیا سورنتو ۲۰۱۷ از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی پیدا کرده، همچنین از نظرامکانات رفاهی وضعیت بسیار مناسبی دارد. این شاسی بلند محبوب از لحاظ و شرایط لوکس بودن هیچ کم و کاستی در مقایسه با دیگر رقبای سر سخت خود ندارد. قابلیت ترمز این خودرو نیز قابل تحسین بوده و توقف در سرعت بالا به گونه‌ای است که که خودرو خیلی آرام و قابل کنترل باقی می‌ماند.

به طور کلی سیستم فرمان پذیری و هندلینگ آن بسیار قابل اطمینان بوده و میدان دید قابل تحسین آن احساس سنگینی کم‌تری در رانندگی ایجاد می‌کند. استفاده از فولاد با سختی بسیار بالا در ۵۳ درصد از بدنه و وجود ۱۱ ایربگ آن را تبدیل به خودرو بسیار ایمن کرده است.

دیگر آپشن‌های این خودرو که توانسته نقش به سزایی در استقبال از این خودرو داشته باشد، شامل دنده پشت فرمان، سیستم صوتی اینفینیتی، کیت GT-line، مانیتور بزرگ، ساب جلو و عقب، اتوپارک، صندلی تمام چرم، صندوق عقب برقی، سنسور پارک جلو و عقب، Cruise Control، Drive Mode، ESP، آیینه الکتروکرومیک ۵ گرمکن و ۲سردکن، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار بین خطوط، رینگ ۱۹ کرومی و... چندین آپشن بی‌نظیر دیگر است.

این خودرو در محدود قیمتی 240 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع:مهر



نظرات