1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. پروژه تولید خودروی هیبریدی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

پروژه تولید خودروی هیبریدی دانشگاه صنعتی امیر کبیر

13 اسفند 1393
  • 1

احمد معتمدی در مراسم افتتاحیه هجدهمین کنگره سراسری همکاری دولت، دانشگاه و صنعت افزود: دانشگاه صنعتی امیر کبیر برنامه دارد پروژه طراحی و ساخت خودروی هیبریدی را با همکاری ایران خودرو انجام دهد و با توجه به اینکه این پروژه بسیار پروژه سنگینی است بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه را به بخش‌های مختلف تقسیم کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر خاطرنشان کرد: دانشکده‌های این دانشگاه بر اساس نیازهای کشور دسته‌بندی می‌شوند تا براین اساس بتوانیم پاسخگوی مشکلات کشور باشیم و مدل جدیدی را در این حوزه با کمک وزارت علوم ایجاد کنیم.

معتمدی بیان داشت باید موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه مطابق شرایط کشور بازنگری شود زیرا این نوع اصلاحات ساختاری کمک می‌کند تا روش بومی برای این موضوع ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه امیر کبیر اضافه کرد: اگر اجرای پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد به صورت بومی انجام نشود ممکن است این مراکز پاسخگو نباشد.

معتمدی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های معتبر جهان به دانشگاه‌های نسل سوم که در آنها موضوع آموزش، تحقیقات و فناوری مورد توجه قرار می‌گیرد تبدیل شده‌اند و این دانشگاه‌ها فعالیت اقتصادی همراه با تکنولوژی، علم و فناوری دارند.



نظرات

  • آفرین آفرین (13 اسفند 1393 ساعت 06:49)

    بامید موفقیت و نتیجه رضایت .