درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
هرجایی نمیشه باهاش رفت. خصوصا تو تردد شهری گیر می افته چون بزرگه. برای من معلول که از اتوبوس و تاکسی و مترو استفاده می کنم برای تردد درون شهری اصلا خوب نیست. فقط تصور کنید این ویلچر نه تو اسانسور جا میشه نه روی پله برقی مترو نه توی صندوق عقب تاکسی و نه از درگاه اتوبوسی داخل میره. دیگه نگم که کی میتونه این غول بیابونی رو از جوب و جدول های مزخرف ساختار شهری بی در و پیکری مثل تهران بلند کنه و رد کنه! فقط برای نقاط ییلاقی و خارج شهری و کوه و کمر مناسبه. ضمنا به ندرت باطری ها جوابگوی تردد در شهرهای بزرگی مثل تهرانند و کم میارن
به نظرتون اگه ویلچر بخواد وارد بشه باید تعرفه گمرکی بده؟! اگه تعرفه بهش بخوره قیمتش با آزرا یکی میشه!!!
قیمتش خیلی زیاده قسمت جلوش هم هیچ حفاظی نداره
معلولین برن حال کنن
این ویلچره یا نفربر؟؟؟؟
وسیله ی 6 چرخ خوبیه برا معلولین که بخوان تفریح کنن و با خیال راحت همه جا برن ولی 35 هزار دلار هم خیلی زیاده
واااای خدا خیلی باحاله. یاد بچگیام افتادم سوار ماشین برقی میشدم. خیلی جالبه آدم باهاش بره بالای تپه. چرخاش بزرگ و قوی ساخته شده و میشه باهاش همه جا رفت ، بهش میاد تعادلش عالی باشه. شارژی هم هست دیگه بهتر از این نمیشه. به هر قیمتی میخرمش. 6×6