1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

17 آذر 1395
  • 3

یک طراح اتومبیل باتجربه می‌داند که هرچقدر طراحی بدنه‌ی یک اتومبیل هیجان‌آور باشد صندلی راحت و طراحی داخلی‌اش باید بهتر از آن باشد چون چیزی که بعد از بدنه در دید بیننده قرار می‌گیرد طراحی مناسب و صندلی‌های راحت خودرو است.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

وقتی چند ساعت متمادی پشت فرمان اتومبیل باشید یا یکی از سرنشینان خودرو باشید به اهمیت صندلی‌های راحت پی‌ می‌برید.اکثر راننده‌ها چندین ساعت را در هفته پشت فرمان سپری می‌کنند به همین علت طراحان خودرو توجه ویژه‌ای را بر روی ساخت صندلی‌های مجهز برای آسودگی راننده و سرنشینان خودرو صرف می کنند. دراینجا با ۱۰ خودرو که دارای بهترین صندلی‌ها هستند آشنا می شویم.

۱- ولوو V90

در این خودرو ما فضای بسیار جادار و دل‌بازی را می بینیم که با صندلی‌های چرمی به مشتریان عرضه شده‌‌است. شما نیازی به هزینه‌‌ی اضافی برای صندلی‌های اسپورت ندارید.داشبورد با طرحی از چوب به همراه ترکیبی مدرن از فرمان و باقی وسایلی دیجیتالی دلنشین است ولی نقطه‌ی اوج در این کابین صندلی‌ها هستند.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

2- مرسدس بنز کلاس S

چطور می‌توان در بین تمام خودروسازان نام این خودروی آلمانی را از یاد برد؟ این بار هم بنز کلاس S محیطی اشرافی با آسایش فراوان برای سرنشینان مهیا کرده‌است که در آن گجت‌های کاربردی با تکنولوژی بالا به کار رفته‌است.

صندلی‌های جلو به صورت حمایت‌کننده و نرم هستند و موقعیت رانندگی خودرو فوق‌العاده دلپذیر است و تکنولوژی صندلی‌های گرم شونده آن حس خوبی را در سرنشینان ایجاد می‌کند. در عقب خودرو سرنشینان بنز کلاس S فضای زیادی دارند. جز این نیز از پرچم‌دار لوکس مرسدس بنز انتظار نمی‌رود. بهترین نکته دز مورد بنز کلاس S این است کابریولت راحتی زیادی را نیز با سقفی قابل تغییر ارائه می‌کند.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

3- رنجروور اتوبیوگرافی SV

همان‌گونه که از یک رنجروور فول انتظار می‌رود، سرنشینان جلوی خودرو با چرم عالی و فضایی لوکس مواجه هستند؛ اما فضای پشتی جایی است که واقعاً توجه شما را به خود جلب می‌کند. صندلی‌ها میزهای تاشوی برقی دارند و همچنین پورت‌های USB و دسترسی به کنترل‌های سیستم تهویه به چشم می‌خورند.

موارد دیگری هم وجود دارند از جمله اینکه صندلی‌ها به‌صورت الکتریکی قابل تنظیم بوده و دارای ماساژور نیز هستند. در پشت صندلی‌های جلو نیز صفحه لمسی ۸ اینچی وجود دارد.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

4- سیتروئن گرند پیکاسو C4

این خودرو با قیمتی مناسب برای مشتریانش این ارمغان را به همراه دارد که لازم نیست برای به دست آوردن خودرویی راحت و جادار پول زیادی خرج کنید. این خودروی MPV خانوادگی طراحی منعطف و کاربردی فوق‌العاده‌ای داشته و صندلی‌های ردیف سوم آن قابل تا شدن هستند.این خودرو برای خانواده‌هایی پرجمعیت ایده‌آل است و هرآنچه لازم داشته‌باشید را در اختیارتان می‌گذارد.

صندلی‌های ردیف دوم دارای سه صندلی فول سایز هستند بنابراین نفر وسطی احساس ناراحتی نخواهد داشت. اضافه کردن صندلی‌های گرم شونده و با تنظیم الکتریکی سفارشی همه موارد را به سطح دیگری منتقل می‌کند.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

5- ب ام و سری 7

سری 7 دیگر سدان لوکس خودروی ب ام و است که دارای فضای زیاد کابین و صندلی‌های نرم و خوب است. صندلی‌های جلو و عقب بسیاری حمایت‌کننده بوده و طراحی خوبی برای مسافرت‌های طولانی دارند که سواری نرم خودرو را تکمیل می‌کنند. این مدل دارای فاصله طولانی بین محورها حتی فضای بیشتری را فراهم می‌کند. همچنین عملکردهایی نظیر ماساژ، گرم شوندگی برای صندلی‌ها وجود دارند. همچنین صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی سفارشی نیز وجود دارد که کابین را فوق‌العاده‌تر می‌کند. البته قیمت‌ آن هم به همین علت برای همه مناسب نمی‌باشد.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

6-رولزرویس فانتوم

یکی از اشرافی ترین خودروهای دنیا که دست ساز است برای محصولاتش هرگز کم نمی‌گذارد. کابین فانتوم وسیع بوده و احساس خوبی دارد. مواد با کیفیت و کیفیت ساخت خودرو غیرقابل‌رقابت هستند درحالی‌که آپشن های زیادی نیز وجود دارند.صندلی‌های نرم و حمایت گر جلو با فضای زیاد بخش پشتی تکمیل کننده اشرافیت خودرو هستند. میزهای تا شونده نیز در خودرو وجود دارند و صندلی‌ها عملکرد ماساژ را نیز ارائه می‌کنند. حتی می‌توان سقف نورانی ستاره‌ای را سفارش داد که چیزی بی‌بدیل است.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

7- مینی هاچبک

مینی هاچبک استایل بامزه‌ای دارد، این خودرو با طراحی رتروی کابین همخوانی دارد. نسبت به خودروهای دیگر ارزان‌تر است و صندلی‌های راحت و دلچسپی را در ازای خرید آن،دریافت می‌کنید.جدیدترین نسخه مینی فضای بیشتری در عقب دارد. صندلی‌های جلو حمایت‌کننده و راحت هستند و تنظیمات راحتی دارند. همه چیز در این خودرو با توجه به قیمت مناسب آن به صرفه است.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

8- اشکودا ساپرب استیت

ساپرب یکی از جادارترین خودروهای استیت بازار است و فضای پای زیادی در عقب دارد. شاید کیفیت کابین این خودرو در حد ب ام و یا ولوو نباشد اما احساس خوش‌ساخت بودن را داشته و تجهیزات استاندارد زیادی دارد.این خودرو برای سرنشینان و رانندقدبلند ساخته شده است و احساس راحتی زیادی را برای آنان ایجاد می‌کند. درحالی‌که صندلی‌های نرم و حمایت‌کننده عقب نیز فضای پای زیادی را ایجاد کرده‌اند. با در نظر گرفتن فضای زیاد این خودرو، ساپرب استیت ارزش در برابر بهای پرداختی فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

9- بنتلی مولسان

اولین چیزی که جدای از اشرافیت بنتلی باعث جلب توجه می‌شود هیبتی است که دارد، پس جای تعجبی ندارد که کابین این خودرو یکی از بهترین کابین‌ها باشد. صندلی‌های عقبی حمایت‌کننده و نرم و جادار هستند و چرمی بوده و تنظیمات فراوانی دارند.کف‌پوش‌هایی از پوست گوسفند نیز در کف خودرو موجود بوده و تریم چوبی کابین چشمگیر است. این خودرو از نظر فضای پا با رولزرویس برابری می‌کند اما بهایی کمتر دارد.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

10-هوندا سیویک تایپ R

راحتی سیویک تایپ R معنای متفاوتی دارد. صندلی‌های چرمی لوکس دیگر خودروهای این لیست به کنار، صندلی‌هایی با استایل اسپورت هوندا طعم دیگری دارند.این صندلی‌ها بدن را به خوبی در پیچ‌ها و تغییر جهت‌های سریع حفظ می‌کنند اما حس محدودیت یا تنگی فضا ندارند.و شما حس یک راننده حرفه‌ای بودن را با آن تجربه خواهید کرد. صندلی‌های این خودرو به آسانی می‌تواند با نمونه‌های اسپورت با بهایی بالاتر رقابت کند. و حس حال ماشین مسابقه‌ای را به شما منتقل کنند.

صندلی‌ این خودروها به راحتی تخت‌خواب است

منبع:پدال



نظرات

  • ناصر ناصر (18 آذر 1395 ساعت 08:45)

    لطفا در مورد راحتی خودروهای ایرانی!!! هم بحث بشه

  • moha moha (18 آذر 1395 ساعت 05:22)

    به صندلیهای پراید نمی رسن

  • سام سام (17 آذر 1395 ساعت 14:41)

    عالی بود...