1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. لوازم منزل به سبک خودرویی

لوازم منزل به سبک خودرویی

28 فروردین 1395
  • 0

در این نوشته، به دور از کلیشه‌های همیشگی نگاهی خواهیم انداخت به برخی از اشیایی که با استفاده از قطعات خودرو ساخته‌شده یا با الهام گرفتن از خودرو، وسایلی طراحی شده که مطمئناً هر دوستدار حرکت کردن و متحرک بودن را به وجد می‌آورد. می‌توانید با سفارش این وسایل، آن‌ها را به دوستان و آشنایان هدیه دهید!

عطر Xyrena 66، قیمت 18 تا 54 دلار

 لوازم منزل به سبک خودرویی

رایحه‌ی چرم و بنزین این عطر خاص که کاری از J-B Weld بوده، ذهن ما را به کار با پدر بر روی خودرو می‌برد. این عطر گیاهی و غیر سمی است بنابراین کمتر از عطرهای زمان قدیم شبیه گازوئیل و چرم است!

ساعت رومیزی پیستون، قیمت 125 دلار

 لوازم منزل به سبک خودرویی

برخی اوقات به خاطر اینکه همه‌ی چرخ‌دنده‌های ساعت‌ها به حد کافی مکانیکی نیستند، این ساعت رومیزی پیستونی که یادآور دهه‌ی 40 میلادی است، انتخابی مناسب برای عشق ماشین‌ها خواهد بود.

میز پیش‌دستی V-12 فراری، قیمت 1800 دلار به بالا

 لوازم منزل به سبک خودرویی

این پیشرانه که در خلال یک مسابقه آسیب‌دیده و غر قابل تعمیر بوده، با دقت در انگلستان و توسط صنعتگرانی چیره‌دست به اثری هنری تبدیل‌شده است. البته می‌توانید کتاب “چگونه میز موتوری خود را بسازیم” را هم با قیمت 20 دلار خریداری کرده و خودتان میز موردعلاقه‌تان را بسازید.

صندلی پرتاب‌شونده‌ی B-52، قیمت 12500 دلار

 لوازم منزل به سبک خودرویی

این صندلی‌ها می‌توانند با هر دو نسخه‌ی وینیل یا چرم سفارش داده شوند. این محصول حتی با پین مخصوص پرتاب صندلی عرضه می‌شود، اگرچه که ممکن است سریع‌ترین راه برای فرار از مخمصه نباشد!

منبع پدال


نظرات