1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. رونمایی از سامانه تأمین خودرو در توسعه حمل‌ و نقل درب تا درب

رونمایی از سامانه تأمین خودرو در توسعه حمل‌ و نقل درب تا درب

11 اردیبهشت 1396
  • 0

در راستای توسعه حمل‌ونقل عمومی، رشد حمل‌ونقل ترکیبی و توجه هر چه بیشتر به حمل‌ونقل درب تا درب این سامانه اینترنتی و آنلاین راه‌اندازی شده است.

 رونمایی از سامانه تأمین خودرو در توسعه حمل‌ و نقل درب تا درب

مدیرعامل شرکت طراح این نرم‌افزار (آینست) با بیان این موضوع در این مراسم اظهار داشت: این نرم‌افزار که توسط شرکت‌ دانش‌بنیان کاملاً داخلی طراحی شده است، به صورت توامان در حمل‌ونقل برون‌شهری و درون‌شهری قابلیت خدمات‌دهی به مسافران را دارد.

حسین تنوری گفت:‌ در این سیستم امکان رزور خودرو از 2 ساعت تا یک هفته فراهم و پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این سیستم روی ایمنی پایدار سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، ضمن آنکه تمرکز ما در مسیرهای پرتردد و پرتقاضا است.

تنوری افزود: به عنوان مثال برای حمل‌ونقل به فرودگاه امام و از فرودگاه امام خمینی (ره) تقاضا زیاد است، یا آنکه مسافر مایل است از منزل به مهرآباد با این سیستم منتقل شود و پس از آن در فرودگاه مقصد هم تا منزل در قالب همین سیستم تأمین ناوگان داشته باشد که این خدمات به تدریج در این سامانه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه حمل‌ونقل باید همه مدل‌ها مورد توجه باشد، گفت: این یک سیستم دیجیتال مبنی بر ارائه خدمات بر بستر IT و الکترونیک است.

تنوری ادامه داد: این سیستم به صورت پلکانی در حال ارتقا است ضمن آنکه حمل‌ونقل سیستمی نیز در این سیستم گنجانده شده است، یعنی اتصال به اتوبوس‌های برون‌شهری و خرید بلیت‌های گروهی برون‌شهری در قالب حمل‌ونقل ترکیبی در این سیستم فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: قطعاً طی هماهنگی با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مراحل بعد امکان توسعه این سیستم در این مدل وجود دارد.

منبع : ایران جیب



نظرات