1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. کابین فوق لوکس ون مرسدس بنز

کابین فوق لوکس ون مرسدس بنز

14 اردیبهشت 1395
  • 0

اگر فکر می‌کنید که مرسدس بنز کلاس S نقطه‌ی پایانی یک خودروی لوکس است. با دیدن تیونینگ لارته بر روی ون سبک‌وزن این خودروساز آلمانی کاملاً شگفت‌زده می‌شوید.

خودروهای کلاس V به لطف کابین جاداری که دارند به‌صورت بالقوه توانایی تبدیل شدن به بهترین سالن لوکس سفارشی را دارند. این قضیه با مدل طویل‌تر L3 که کریستال سیاه نامیده می‌شود بیشتر نمود پیدا می‌کند. در تعریف نام این مدل می‌توان از عبارت “جت شخصی زمینی ” هم استفاده کرد.

در میان شرکت‌های تیونر طرح سفارشی‌سازی داخلی وی‌آی‌پی و در نظر گرفتن کلاس V برای افراد مهم و سیاستمداران بسیار متداول است. درواقع این خودروها برای افراد ثروتمند، شاتل‌های مناسبی برای جابه‌جایی در قرار ملاقات‌های مهم، کنسرت‌ها و رویدادهای تجاری هستند. شاید به همین خاطر است که تقاضا برای کلاس سطح بالا و راحت این خودرو بالاتر است.

شرکت تیونینگ لارته (Larte) از این فرصت استفاده کرد و با در نظر گرفت یک کیت بدنه‌ی شگفت‌انگیز، ظاهر این خودرو را شیک و بروز کرد. این کیت بدنه شامل سپرهای کامپوزیتی جلو و عقب با تزیین قطعات فیبر کربنی می‌شود. لارته همچنین دو کریستال سیاه سواروسکی را به‌عنوان نماد نام این پکیج تیونینگ در سپر جلوی این خودرو جاسازی کرده است.

از تغییرات دیگری که در این تیونینگ دیده می‌شود می‌توان به ارتقا سیستم روشنایی به آخرین سیستم موجود اشاره داشت. این سیستم حالا با طراحی معمول این کمپانی یعنی چراغ‌های مه شکن با قطعات اپتیکال دوتایی و ال‌ای‌دی‌های روزتاب ارائه می‌شود.

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

ون مرسدس بنز

منبع:پدال



نظرات