1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. ویلس اند مور و مکلارن P1، مدلی خاص که خاص تر شده

ویلس اند مور و مکلارن P1، مدلی خاص که خاص تر شده

10 فروردین 1393
  • 0

در ساخت خودروهای سوپر اسپرت امروزی که مساله مصرف سوخت نیز اهمیت بالایی دارد ، تنها باید 2 نکته را رعایت نماییم تا بتوانیم خودرویی تولید نماییم که استانداردهای روز اروپا و امریکا را اخذ نموده و وارد بازار گردد . این 2 نکته یا استفاده از موتورهای هیبریدی بوده یا آنکه خودرویی سبک بسازیم تا با موتوری کوچک و چابک نیز به این مهم دست یابیم .

حال به این تفکر نیز توجه داشته باشید که هر دو مورد فوق را یکجا بکار ببریم ، و در نهایت چه چیزی خواهیم داشت ؟ پورشه 918 ، لافراری و در نهایت مکلارن P1 .

تیونر آلمانى ویلس اند مور (Wheelsandmore ) در جدیدترین محصول خودش به سراغ مکلارن P1 رفته و آنرا تبدیل به یکى از زیباترین خودروهاى زمین کرده است .

کمتر کسى است که عاشق خودرو باشد و اسم ویلس اند مور را نشنیده باشد . تیونرى که علاوه بر تولید کیت ، در ساخت سیستم اگزوز و رینگ سر رشته بسیار دارد و برخلاف آلمانى بودنش ، عاشق سوپراسپرت هاى ایتالیایى و تیون کردن آنها است طورى که عمده شهرت خود را از تیون انواع لامبورگینى و فرارى بدست آورده ، حال ویلس اند مور در جدیدترین محصولش سنت شکنى کرده و خودرویى از انگلستان را برداشته و طبق گفته ى منتقدان ، به یکى از زیباترین اتوموبیل هاى حال حاضر جهان تبدیل کرده است .

مکلارن p1 خود به تنهایى یک سوپراسپرت هیبریدى زیبا بود که به لطف تبلیغات فراوان ، شهرت زیادى بدست آورده است .

حال ویلس اند مور با جابجایى رینگ هاى فوق پیشرفته این خودرو با رینگ هاى 20 و 21 اینچى آلیاژ در جلو و عقب و همچنین اضافه کردن فیبرکربن بیشتر به بدنه و از همه مهمتر ، تغییر رنگ خودرو به رنگ سفید و تغییرات کوچکى در کابین ، با این خودرو جادو کرده و p1 جذاب مکلارن را تبدیل به p1 زیباى ویلس اند مور ، کرده است . ویلس اند مور ترجیح داده که فعلا به پیشرانه این خودرو دست نزند .

ویلس اند مور و مکلارن P1

 ویلس اند مور و مکلارن P1

 ویلس اند مور و مکلارن P1

(( ویلس اند مور و مکلارن P1

ویلس اند مور و مکلارن P1



نظرات