1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. جزئیات سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای lexus LS 500h

جزئیات سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای lexus LS 500h

5 فروردین 1396
  • 0

لکسس Ls 500h چند هفته‌ی دیگر در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی خواهد شد و از جدیدترین سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای این شرکت بهره خواهد برد. لکسس گفته این سیستم راندمان بیشتر، شتاب گیری بهتر و احساس لذت‌بخش بالاتری برای راننده دارد. این سیستم همچنین به LS 500h اجازه می‌دهد تا در حالت الکتریکی به سرعت 140 کیلومتر در ساعت برسد.

 جزئیات سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای لکسس LS 500h

لکسس می‌گوید پاسخ پدال گاز بهبود یافته و دور پیشرانه در سرعت‌های بالا پایین‌تر بوده و کنده شدن خودرو از زمین با احساس بهتری صورت می‌گیرد. این امر به وسیله‌ی وسیله‌ی تعویض چهار مرحله‌ای میسر شده که به قوای محرکه‌ی هیبریدی لکسس اضافه شده است. سیستم هیبریدی LS 500h از یک پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری و دو واحد الکتریکی تشکیل شده است.

 جزئیات سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای لکسس LS 500h

این سیستم تعویض چهار مرحله‌ای جدید بنا به ادعای لکسس بسیار پیشرفته بوده قادر است تا احساس یک گیربکس 10 سرعته ی متصل به پیشرانه‌ی غیرهیبریدی و توئین توربوی LS 500 را همانندسازی کند. شتاب گیری خودرو خطی، مستقیم و ادامه‌دار است.

 جزئیات سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای لکسس LS 500h

این اولین باری نیست که لکسس از سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای استفاده می‌کند. این سیستم قبلاً در LC 500h نیز بکار رفته است. یکی از نویسنده‌های Motor1 این سیستم را لذت‌بخش توصیف نموده و گفته احساس آن خیلی با LC 500 استاندارد تفاوتی ندارد. البته او گفته که شما هنوز هم مکث آنی بین فشار پدال گاز و احساس عکس‌العمل خودرو را مشاهده خواهید کرد.

 جزئیات سیستم هیبریدی چندمرحله‌ای لکسس LS 500h

لکسس LS 500h در روز هفتم مارس و ساعت 12.45 دقیقه به وقت محلی در سالن چهارم نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. با ما باشید تا از جدیدترین اخبار روز دنیا و نمایشگاه ژنو 2017 باخبر شوید.

منبع:پدال



نظرات