1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. تریم جدید “Invincible X” برای تویوتا پرادو

تریم جدید “Invincible X” برای تویوتا پرادو

7 فروردین 1396
  • 0

تویوتا در بازار بریتانیا تریم جدیدی بنام Invincible X برای لندکروزر (پرادو) عرضه می‌کند. این مجموعه شامل تغییرات ظاهری و داخلی بوده و با بهای 57,880 پوندی (1,950 پوند بیشتر از نسخه Plain و Invincible) گران‌ترین مدل لندکروزر به شمار می‌رود. تغییرات نمای بیرونی شامل دو مورد است: پوشش کرومی آینه‌های جانبی، خروجی‌های سامانه اگزوز و برخی جزئیات بخش‌های مختلف؛ رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی.

 تریم جدید “Invincible X” برای تویوتا لندکروزر

داخل اتاق کاملاً با چرم پوشیده شده و رنگ‌بندی آن بنا به انتخاب مشتری می‌تواند مشکی ماساری (Masari)، سفید عاجی اورتاکا (Ortaka) و ترکیب مشکی-قهوه‌ای باشد. سامانه اطلاعات و سرگرمی ردیف عقب مجهز به بلورِی (Blue-ray) و Gaming، تهویه هوای سه منطقه‌ای، سیستم صوتی باکیفیت ساروند پریمیوم، سانروف و تویوتا تاچ 2 با سامانه رهیاب ماهواره‌ای هم سایر ویژگی‌های قابل‌ذکر این قسمت هستند. Invincible X همانند سایر مدل‌های لندکروزر به بسته Toyota Safety Sense مجهز شده (استاندارد) که سامانه جلوگیری از برخورد، کروز کنترل انطباقی و کمکی حفظ خط حرکت را در دل خود داشته و به همراه هشدار عبور و مرور از عقب و تشخیص‌دهنده نقطه کور مجموعه ایمنی کاملی را تشکیل می‌دهد.

 تریم جدید “Invincible X” برای تویوتا لندکروزر

ازآنجاکه این نسخه برای ارائه توانایی‌های خارج جاده قابل‌توجه روی کار آمده، با تکیه بر پیشرانه 2.8 لیتری D-4D توربو دیزل، جعبه‌دنده شش سرعته خودکار، ارتفاع 215 میلی‌متری (8.4 اینچی) از سطح زمین و توانایی عبور از عمق حداکثر 700 میلی‌متر (27.5 اینچ) و صعود از شیب‌های تا 42 درجه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و تمایز آن تنها به نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی محدود نیست. همچنین یک مونیتور مولتی-ترِین با قابلیت تنظیم در چهار حالت گل و ماسه، سنگفرش سست، Mogul و سنگ برای آن در نظر گرفته شده که نه‌تنها راننده را کاملاً به محیط اطراف مسلط می‌کند بلکه اطلاعات مربوط به لاستیک و زاویه بدنه را از طریق صفحه‌نمایش پنل تجهیزات در اختیار راننده می‌گذارد.

 تریم جدید “Invincible X” برای تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر Invincible X هم‌اکنون در بازار بریتانیا با ضمانت پنج سال یا صد هزار مایل (160 هزار کیلومتر) قابل خریداری است.

منبع:پدال



نظرات