درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خوب وبدش روشما انتخاب می کنیدهمانطورکه ۴۵ساله شما برای مردم انتخاب می کنیددرواقع ملت حق انتخابی ندارن..خدافظ
DOHC در واقع برای زمانی است که دور موتور کم و انتالپی حرارتی موتور کم است که با تغیر میل بادامک باعث میشود تایمینگ سوپاپ هوا و دود رو تغیر دهد و استفاده بهینه از سوخت در تبدیل به انرژی حرارتی شود
دمای موتور بالا و استهلاک بالا بخاطر دمای بالای موتور
که البته ef7 هم از این قاعده مستثنی نیست و حرارت موتور بالایی دارد و باعث استهلاک موتور میشود. در کل حرارت سوزاننده است. و بخاطر همین این موتور مستهلک میشود
تمامی موتور های خانواده TUبه علت برخی مشخصات فنی برای آب و هوای ایران بسیار بده
هردو موتور با استهلاک بسیار بالا،بدون شک جایگاه ویژه ای در خالی کردن جیب مشتریان دارند.موتورهایی که شرکت فرانسوی مادر یعنی پژو،حتی حاضر نشد برای آب و هوای ایران اون هارو تنظیم مجدد بکنه و با اون سیستم رادیاتور و فن مسخره که نمیزاره هوا به رادیات برخورد کنه،موجب میشه دمای موتور همیشه بالا بمونه.
میشه این موتورارو به سایپا هم بدین که روی پراید و بقیه ی ماشینا هم بذارن؟؟؟!!!!اونام به شما چراغ ماشیناشونو میدن....تبادل تکنولوژی یعنی این.....مثل شرکتای رنو فرانسه و نیسان ژاپن!!!!!!!!!