1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. وقتی نیسان GT-R روی داینوها را کم می کند،قوی ترین GT-R جهان را بشناسید

وقتی نیسان GT-R روی داینوها را کم می کند،قوی ترین GT-R جهان را بشناسید

19 اردیبهشت 1396
  • 0

نگاهی گذرا به این گودزیلای 2700 اسب بخاری با قدرتی خارج از حد تصور

 نیسان GTR تقویت شده جدید، ، ماشینی که داینو از تعیین قدرتش عاجز است

کمپانی نیسان با خودرو R35 GT-R، و خلق یک ماشین اسپورت نسبتاً مقرون به صرفه که که میتوانست قیمتی نجومی داشته باشد، جنگی را به راه انداخت. برتریِ GT-R با گذشت زمان کم کم از بین رفت، و این، به این معناست که نمونه های جدیدی درراه است.

Nissan GT-Rاستاندارد، با قدرتی بین 480 تا 600 اسب بخار تولید می شود که سال تولید و تیپ تجهیزاتی خودرو بستگی دارد..
اما هنوز هم ، تیونر های Extreme turbo systemsبا تغییرات اندک در توربو ها برای اندگی افزایش قدرت راضی نمی شوند….

 نیسان GTR تقویت شده جدید، ، ماشینی که داینو از تعیین قدرتش عاجز است

عملیات به درستی و منطبق با نام ماشین انجام شد و خروجی این ماشین اکنون برابر 2719 اسب بخار قدرت و 2518نیوتون متر گشتاور است. آخرین باری که قدرت موتورها از این حد تجاوز نموده است بعضی از لوکوموتیوها بوده اند که قدرتشان به صورت ریاضی با استفاده از محاسبات گشتاور محاسبه شده‌ است، چرا که داینوها نهایتا توانایی محاسبه 2500 اسب بخار را .دارند.

در ویدیوی زیر، یکی از مهندسین شرکت ETS به صورت تدریجی بر قدرت می افزاید... سپس،وقتی که مهندس پدال را تا انتها می فشرد، ماشین صدای بسیار بلندی تولید میکند می شود و به چرخ ها بر روی داینو می چرخند.... چیزی که جالب توجه است این است که با وجود اینکه مهندس ETS با دریچه گاز خودرو نیرو را کنترل میکند ، باز هم چرخ های جلو از شدت قدرت وارد شده بهشان تغییر شکل می دهند. ما حدس می زنیم که چنین تغییری در ماشینی که دوبرابر بوگاتی چیرون قدرت دارد امری طبیعی است.

بر خلاف چیرون، به نظر می رسد GT-R فقط و فقط برای یک چیز ساخته شده است و آن چیزی نیست جز تسلط بر مسیر درگ. در طول سال ها، ETS و تیم رقیب AMS performance به صورت منظم ، پله پله در زمینه ساخت سریعترین GTR بالا رفته اند و هر کدام به موفقیت هایی نیزدست پیدا کرده اند.

اما این خودرو به احتمال زیاد ،خودروی آلفا امگای AMS Performance را ناک اوت کرده و دوران پادشاهی اش را پایان می دهد و نیازی نیست که صبر کنیم تا ببینیم این GTR جدید چه نتیجه ای بدست می آورد....

 نیسان GTR تقویت شده جدید، ، ماشینی که داینو از تعیین قدرتش عاجز است



نظرات