1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. بهترین ابرخودورهای سال 2017

بهترین ابرخودورهای سال 2017

18 اردیبهشت 1396
  • 0

اگر به دنیای خودرو علاقه مند هستید نام ابر خودرو راشنیده اید. دنیایی اعجاب انگیز برای میلیونرهای دنیا که حد و مرزی برای قیمت علاقه مندی‌هایشان وجود ندارد. به دنیای ابر ماشین ها خوش آمدید. می دانید ابر ماشین چیست؟ به چه ماشینی ابر ماشین گفته می شود؟ ابرماشین، ماشینی که قیمتی 1 میلیون پوندی داشته، و سرعتش 200 مایل بر ساعت (320 کیلومتر بر ساعت) و بالاتر است می باشد. رانندگی با این ماشین ها چشم همه را به سمت شما خیره می کند.

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

رانندگی با بهترین سوپر اسپورت های دنیا اتفاقی است که اگر کمی شانس داشته باشید می توانید آن را تجربه کنید اما تجربه ی رانندگی با بهترین ماشین های اسپورت دنیا نیز نمی تواند تجربه ابرماشین را برایتان تداعی کند. نگاه سازندگان ابرخودروها به گرانترین مناطق دنیاست که خواستار آخرین تکنولوژی های روز دنیا در مورد خودرو هستند و تولید کنندگانی مانند بوگاتی، فراری، مک لارن، پورشه و استون مارتین با به کاربردن تمامی جدیت خود در مورد هزینه های این ابرخودروها به قیمتی در حدود 1 میلیون پوند رسیده اند.

در این میان تولید کنندگانی وجود دارند که کمتر شناخته هستند و آن ها نیز در تولید ابرخودورها هستند و پوسترهای اتاق خواب نیز مدل هایی از این کمپانی ها را در بر می گیرند مانند کوئنیگزگ، پاگانی، زنوو و آرینارا. آخرین نسل های ابرخودروها از سیستم های انتقال قدرت جایگزین استفاده می کنند تا بتوانند نام خود را به عنوان پادشاه سرعت ثبت کنند، برای مثال، ماشین تمام برقی ریماک - کانسپت اس، در تلاش است تا سریع ترین خودرو در جاده باشد که در بازار وجود دارد.

اما در تمامی ابرخودروها یک چیز مشترک است. تمامی این ابرخودروها به دنبال افزایش تعداد مشتری هایی هستند که به نظر می رسد می خواهند پول خود را آتش بزنند، بسیاری از تجارت سازندگان بر این فرض است که کمیاب بودن و انحصاری بودن به معنی این است که قابلیت کلکسیونی شدن و افزایش قیمت آن تضمین شده باشد که این فرضیه ممکن است درست باشد و یا نه.

بیشتر ابر خودروها تمرکزشان بر روی ماهیت آمار و ارقام شان می باشد،از محدوده قدرتی که از حدود 600 به 1000 اسب بخار افزایش پیدا کرده است گرفته تا سیلندرهای چندگانه ترکیبی، توربو های غول آسا ، طراحی آئرودینمایک پیچیده و سیستم هایبرید برقی ، همه و همه برای به دست آوردن اهداف این کمپانی ها در عملکرد خودروهای خود می باشند، اگر چه تولید کنندگان فناوری ابرخودروها به طور مستقل آن را تایید می کنند. اما فراموش نکنید که اگر ادعای سرعت بالای 200 مایل بر ساعت را ندارید، ابرخودرو نیستید....
اما دنیای ابرخودروها تنها به عملکرد بالای این ابرخودروها و قیمت بالای آنها محدود نمی شود بلکه بسیاری از سازندگان این خودورها مانند بوگاتی و پاگانی با تجارت خود نام برند خود را در زمینه بازار محصولات لاکچری در کل دنیا شهره نموده اند. قوانین مشخصی برای این وجود ندارد که ابرخودرو چیست ایا باید بگوییم که اگر شما یک ابرخودرو را ببنید احتمالا آن را از میان بقیه خودروها تشخیص خواهید داد. اگر در شهری غیر از لندن یا یک پایتخت جهانی بزرگ زندگی می کنید احتمال دیدن یک ابرخودرو در خیابان و غیر از نمایشگاه ماشین امری بعید به نظر می رسد. بنابراین اگر پولهای میلیونی برای هدر دادن دارید و توانایی خرید یکی از ابرخودورها را دارید، راهنمایی ما در بهترین ابرخودروهای 2017 هر آنچه که برای خرید یک ابرخودور نیاز دارید، در اختیارتان قرار می دهد.

بهترین ابرخودورهای 2017

از نگاه سایت معتبر خودروییwww.autoexpress.com بهترین ابر خودروهای سال 2017 به ترتیب زیر می باشند :

1. . McLaren F1

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

2. . Bugatti Veyron

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

3. . Pagani Huayra BC

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

4. . Lamborghini Aventador

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

5. . Porsche 918 Spyder

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

6. . Ferrari LaFerrari

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

7. . McLaren P1

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

8. . Koenigsegg Agera

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

9. . Bugatti Chiron

 بهترین ابرخودورهای سال 2017

10. . Aston Martin AM-RB 001

 بهترین ابرخودورهای سال 2017



نظرات