1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. MH6، هیولایی با روحی تازه

MH6، هیولایی با روحی تازه

2 فروردین 1393
  • 0

Manhart یک شرکت تیونر آلمانی بوده که جدیدا خودرویی را با نام MH6 به همگان معرفی داشته که این خودرو همان M6 کوپه بوده ولی با تغییرات فراوان در زیباتر شدن بدنه و قوی تر شدن قلب تپنده آن .

بی ام دبلیو ام6 کوپه

پیشرانه این هیولای ظاهرا آرام یک موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر با آرایش خورجینی بوده که بدون توربو به یک نیروگاه پر قدرت 734 اسب بخاری تبدیل گشته و خودرو را که به خوبی با همان قدرت 560 اسب‌بخاری قادر به پاسخگویی به خواسته راننده بود را به یک هیولای نا آرام مبدل کرده که گشتاور 953 نیوتن‌متری را در اختیار راننده قرار داده تا بتواند لاستیکهای این زیبای خفته را به جهنمی پر از دود تبدیل نماید . این قدرت و گشتاور عظیم به این معناست که اجزایی همچون سیستم تغذیه موتور ( منیفولد ورودی ) ، سیستم اگزوز ( هما هدرز ) ، کاتالیزور اسپرت ونکاتی دیگر ارتقاء داده شده و از حالت استاندارد خارج گردیده ، همچنین برنامه ECU نیز مورد بازبینی و برنامه نویسی مجدد قرار گرفته و همه اینها دست به دست هم داده و حداکثر سرعت خودرو را به 320 کیلومتر بر ساعت نزدیک کرده است .

 بی ام دبلیو ام6 کوپه

این همه توان و گشتاور بواسطه چهار رینگ بسیار زیبای 21 اینچی که لاستیکهایی از جنس میشلن پایلوت که در جلو 265/30ZR21 و در عقب 305/25ZR21 را به خود می بینند ، به زمین منتقل شده و خودروی فوق را در مدت زمان 3.8 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت ( 96 کیلومتر بر ساعت ) خواهد رساند .

 بی ام دبلیو ام6 کوپه

ظاهر این خودرو دچار تغییراتی شگرف شده است که می توان به وجود قطعاتی از جنس فیبر کربن بر روی صندق عقب به صورت یک باله کوچک ( اسپویلری کوچک ) و سپرهای جدید جلو و دفیوزر عقب برای شکاف و عبور بهتر هوای اطراف ، نگاه داشتن و چسبندگی بهتر برای خودرو اشاره داشت . کاپوت نیز با طراحی جالب و از جنس فیبر کربن باعث ورود و خروج بهتر هوا به داخل محفظه قرار گیری موتور شده و نیز با طراحی خاصی که داشته ، هیجانی دوچندان را به بیننده این هیولای زیبا منتقل می نماید که با خودرویی غیر عادی و پر سرعت برخورد داشته .

(( بی ام دبلیو ام6 کوپه

طراحی و رنگ بندی خودرو کمی غیر عادی بوده و مشتریان خویش را داشته ولی برای یک خودروی BMW با چنین تیونینگی انتظار طراحی و رنگ آمیزی بهتری را نیز می توانستیم داشته باشیم که شاید در آینده نمونه کارهایی از رنگ آمیزی مناسب تر از این تیونر آلمانی را بتوانیم مشاهده نماییم .

بی ام دبلیو ام6 کوپه

بی ام دبلیو ام6 کوپه

بی ام دبلیو ام6 کوپه

بی ام دبلیو ام6 کوپه

بی ام دبلیو ام6 کوپه

بی ام دبلیو ام6 کوپه



نظرات