1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. بررسی جزئیات تویوتا سوپرا 2017

بررسی جزئیات تویوتا سوپرا 2017

17 خرداد 1396
  • 0

• تصاویر جاسوسی مدل آماده تولید Toyota Supra منتشر شد
• از پلتفرم مشابه مدل آینده BMW Z4 استفاده می کند
• برای حضور در نمایشگاه Tokyo Motor Show 2017 آماده می شود
• قیمت آن از 40 هزار دلار شروع می شود

مدل آماده تولید Toyota Supra بدون پوشش معمول برای استتار مشاهده شده است. هنگام عرضه در سال 2019، این اتومبیل از پلتفرم مشابه BMW Z4 استفاده خواهد کرد. یکی از تصاویر جاسوسی که توسط Burlappcar تهیه شده است به ما نشان می دهد که مدل نهایی چگونه خواهد بود.

بررسی Toyota Supra 2017

شکل ظاهری

این تصویر نشان می دهد که Supra از طراحی جلوی شبیه به شاهین- که قبلاً در مدل FT-1 Concept مشاهده شده بود (قسمت جلوی بزرگ)- بهره می برد و چراغ جلوهای باریک، Daylight های LED و طراحی کاپوت عضلانی از دیگر ویژگی های ظاهری آن می باشد. این مدل آزمایشی با کاپوت کشیده و شیشه جلوی شیب دار، بسیار شبیه به FT-1 Concept است. با این حال دریچه های هوا – که بر روی درها قرار دارند- در این مدل، به مدل concept شباهتی ندارند.

بررسی Toyota Supra 2017

طراحی داخلی

مانند محصول قبلی Toyota که با همکاری Subaru ساخته شد – تلفیق Toyota GT86 با Subaru BRZ- انتظار داریم که Toyota از برخی قطعات داخلی BMW Z4 استفاده کند. بدین معنی که می تواند سیستم Infotainment iDrive فوق العاده BMW و صفحه کیلومتر دیجیتال را به کار ببرد.

Supra اتومبیلی عملکرد محور خواهد بود، بنابراین از صندلی های اسپرت و دکمه های کنترل روی فرمان بهره می برد که به راننده امکان می دهد بدون بر داشتن دست از روی فرمان، حالت رانندگی مورد نظرش را اعمال کند. همچنین استفاده از چرم و فیبر کربن در تزئینات داخلی کابین، حس اسپرت بودن را به همراه خواهد داشت.

بررسی Toyota Supra 2017

موتور و سواری

به نظر می آید که Supra با 3 مدل موتور عرضه بشود؛ مدل پایه 4 سیلندر توربوشارژ بنزینی، مدل قوی تر 6 سیلندر بنزینی و یک مدل هیبرید؛ که یک موتور الکتریکی در کنار موتور 6 سیلندر توربوشارژ بنزینی به منظور بهبود عملکرد و افزایش بهره وری مصرف سوخت خواهد داشت.

برای بهترین استفاده از شاسی در سرعت های بالا، طراحان آن را تا حد ممکن سبک ساخته اند. می توانیم تکنولوژی فیبرکربن مشابه BMW i3، i8 و سری 7 – به منظور افزایش قدرت بدنه و کاهش وزن- را مشاهده کنیم.

در آخر، اگزوز active که در مدل FT-1 Concept استفاده شده بود، می تواند در مدل نهایی Supra هم موجود باشد. این طراحی اگزوز می تواند به منظور بهبود هندلینگ در سرعت های بالا یا به منظور اصلاح خطوط این اتومبیل برای بهبود مصرف سوخت باشد.

بررسی Toyota Supra 2017

قیمت و تاریخ عرضه

Toyota هنوز قیمت و زمان فروش Supra را تایید نکرده است. این مدل آزمایشی نشان می دهد که Toyota آمادگی دارد از نسخه کامل آن در نمایشگاه 2017 Tokyo Motor Show رونمایی کند. مدل پایه Supra قیمتی حدود 40 هزار دلار خواهد داشت، در حالی که مدل های قوی تر ممکن است تا 50 هزار دلار قیمت گذاری شوند.



نظرات