1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ولوو XC کوپه و نگاهی به آینده

ولوو XC کوپه و نگاهی به آینده

26 بهمن 1392
  • 1

شرکت سوئدی ولوو اینک در دستان چینی‌ها قرار داشته ، اما هنوز می‌خواهد نوآوری و پیشتازی در ایمنی و حتی کیفیت سابق خویش را حفظ کند ، این مهم در عین حال نیازمند این است که چهره نسبتاً قدیمی و طراحی بدون هیجان این خودروها بروز شوند تا تصویری جدید و پویا از این برند با سابقه در ذهن‌ها نقش ببندد .

ولوو XC کوپه کانسپت یکی از محصولاتی است که می‌خواهد یک ذهنیت جوانانه‌تر و مدرن را برای این کمپانی خریداری نماید . XC کوپه با یک پلتفرم بسیار مدرن و ماژولار از جنس فولاد فشرده که می توان ابعاد آن را تغییر داد ، ساخته شده است ، بدین مفهوم که می‌تواند پایه ساخت خودروهای زیادی در آینده باشد . از این نمونه می توان به خودروی ممتاز XC-90 که یک شاسی بلند پنج در است ، اشاره داشت .

طراحی بدنه این خودروی مفهومی ، همه را به یاد آینده انداخته و اشاره به این دارد که خودروهای آینده این برند چگونه خواهند بود . البته این طراحی آن چنان خیالی و شاید دور از ذهن هم نباشد و در آینده نه چندان دور بتوان آنرا به عینه در نمایندگی های ولوو دید و خرید .

با وجود ارتفاع زیاد و قوس چرخ‌ها که رینگ‌های 21 اینچی را در خود جای داده‌اند ، شیب سقف و خطوط بدنه ، نشان دهنده روح اسپرت در بدنه این اسکاندیناوی پر اصالت می باشد . فاصله بین دو محور طولانی هم ذات جادار خودروهای مبتنی بر این پلتفرم را به رخ می‌کشند . مدل کانسپت کوپه هیبریدی است اما XC90 که اولین محصول بر پایه این پلتفرم است ، با موتورهای مرسوم ولوو ارائه خواهد شد .


منبع paultan.org


نظرات

  • 0125 0125 (28 اسفند 1392 ساعت 20:41)

    واقعا ماشین اسپرتو مسافرته!...!