1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی رئیس مجلس از محصولات جدید سایپا

رونمایی رئیس مجلس از محصولات جدید سایپا

16 اسفند 1395
  • 0

ماینده مردم کرج در مجلس از بازدید رئیس مجلس از شرکت خودروسازی سایپا خبر داد.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون صنایع مجلس، از بازدید علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از شرکت خودروسازی سایپا خبر داد و گفت: بازدید رئیس مجلس از شرکت سایپا روز دوشنبه 16 اسفندماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های رئیس مجلس در بازدید از شرکت خودروسازی سایپا، گفت: قرار است در این بازدید، لاریجانی از بخش تحقیقاتی شرکت خودروسازی سایپا بازدید و از چند محصول جدید این شرکت خودروسازی رونمایی کند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای برنامه های توسعه ای و تکمیل سبد محصول و پاسخ به مشتریان اقدام به طراحی و تولید خودرویی جدید مجهز به گیربکس تمام اتوماتیک کرده است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

برهمین اساس فردا دوشنبه 95.12.16 این خودرو طی برنامه ای با حضور دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت، دکتر جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران و معاونان ارشد صنعتی کشور و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در شرکت سایپا رونمایی خواهد شد.

گفتنی است این خودرو ارزان ترین خودرو اتوماتیک داخلی است که به همت متخصصین داخلی کمتر از دوسال در مرکز تحقیقات گروه سایپا طراحی و به زودی وارد بازار خواهد شد.

منبع:ایران جیب



نظرات