1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمائی از 3 محصول جدید سایپا

رونمائی از 3 محصول جدید سایپا

18 اسفند 1392
  • 1

بمناسبت سالگرد تاسیس شرکت سایپا فردا دوشنبه 19 اسفند طی مراسمی در همین رابطه که با حضور مسئولان کشور برگزار خواهد شد از خودروهای جدیدسایپا 232، s300 و ساندرو رونمائی خواهدشد.

سایپا 232 خودرویی جدید است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته است و از طراحی زیبا و همچنین موتور ام 15 و قابلیت­های استاندارد یورو4 برخوردار است.

این خودرو 1500 سی­سی دارای امکاناتی همچون کیسه ایمنی هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS، سامانه ضد­سرقت، چراغ مه­شکن جلو و عقب و رینگ آلومینیومی بوده و امید می رود با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن به عنوان محصولی پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی شناخته شود.

رنو ساندرو (B90) محصول دیگری است که قرار است در روز سایپا رونمائی شود. این خودرو یورو 4 که قرار است از سال آینده در شرکت پارس خودرو تولید و عرضه شود از موتور 1600 سی­سی با قدرت 110 اسب بخار برخوردار است و از دیگر ویژگی های آن می توان به مصرف سوخت ترکیبی هفت لیتر در هر یک­صد کیلومتر اشاره کرد.

خودرو S300 نیز که در کلاس خودروهای سدان با بهره­گیری از شش ایربگ و ترمز پیشرفته ABS وEBD­، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر ایمنی را برای سرنشینان خود به ارمغان آورده است دیگر خودرویی است که فردا رونمائی خواهد شد.

همچنین، این خودرو با زیبایی منحصر­به­­فرد خود و داشتن امکانات رفاهی چون؛ سانروف برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، رایانه سفری و سنسور پارک­دنده توانسته خود را به عنوان یک خودرو خانوادگی و مجهز به امکانات رفاهی با شرایط ویژه به علاقه­مندان معرفی کند.

گفتنی است تولید و عرضه این محصولات در راستای سیاست توسعه سبد محصول در گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی و انجام شده است تا از این طریق بتوان به خواسته های مشتری در تنوع محصول پاسخ داد.




نظرات

  • میثم میثم (19 اسفند 1392 ساعت 07:38)

    اون بازار خارجی خوب اومدی...